سارقان 10 میلیاردی در پایتخت دستشان رو شد


معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پایتخت از دستگیری 2 سارق منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال خبر داد.

صراط:

سارقان 10 میلیاردی در پایتخت دستشان رو شد

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی در گفتگو با میزان اظهار داشت: یکی از شهروندان ساکن در شمال تهران با مراجعه به اداره هفدهم اظهار داشت که از منزل مسکونی اش تعدادی اموال از قبیل: طلا و جواهر، ظروف نقره، دلار و یورو، برلیان و زمرد و ... به ارزش ۵ میلیارد ریال به سرقت رفته است که تیمی از ماموران این اداره برای بررسی صحنه و انجام تحقیقات پلیسی به آدرس اعلامی اعزام شدند.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پایتخت با بیان اینکه سارق یا سارقان با استفاده از دیلم از طریق بالکن وارد ساختمان شده بودند، عنوان داشت: در پایش‌های اطلاعاتی ردپای یکی از سارقان حرفه‌ای اهل کوهدشت به دست آمد که با همکاری همدستش اقدام به سرقت منزل کرده اند.

وی گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم، سارق به همراه همدستش دستگیر و به اداره هفدهم برای تحقیقات تکمیلی منتقل شدند؛ متهمان که در ابتدا منکر هر گونه جرم ارتکابی شده بودند با مشاهده دلایل و مدارک به ناچار لب به اعتراف گشوده و به انتقال اموال مسروقه به شهرستان کوهدشت اعتراف کردند.

سرهنگ نجفی با اشاره به این که متهمان در ادامه بازجویی‌های انجام شده به ۲۵ فقره سرقت از منازل شمال و شمال شرق تهران اعتراف کرده اند، خاطرنشان کرد: با شناسایی مال باختگان، کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر