ورزشگاه کریستال پالاس میزبان بی خانمان ها در یخبندان لندن


ورزشگاه کریستال پالاس میزبان بی خانمان ها در یخبندان لندن

تهران- ایرنا- باشگاه فوتبال کریستال پالاس در اقدامی خیرخواهانه و قابل ستایس در «سلهارست پارک» ورزشگاه اختصاصی خود به تعدادی از افراد بی خانمان اسکان داد و آنها را به غذای گرم، صبحانه و تسهیلات نظافتی مهمان کرد.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی راشا تودی روز شنبه نوشت: با توجه به پیش بینی وضع هوا و کاهش دما و یخبندان در لندن پایتخت انگلیس در هفته پیش رو، باشگاه کریستال پالاس که در جنوب این شهر واقع شده است، از 10 بی خانمان پذیرایی خواهد کرد.
شمار بی خانمان ها در لندن سیری صعودی پیدا کرده و براساس آمار، در ماه های پایانی سال گذشته بیش از 3 هزار نفر در خیابان های این شهر بی پناه رها شدند و حالا «فیل الکساندر» مدیر ارشد اجرایی باشگاه پالاس این اقدام را «نیروی خیرخواهی در جامعه» توصیف کرد.
پالاس از مدت ها پیش با بنیاد خیریه «بحران» همکاری نزدیکی بر قرار کرده و «کریستین بنتکه» و «ممدو ساخو» ستاره های این تیم دسامبر سال گذشته به عنوان نمایندگان پالاس از پایگاه اصلی این بنیاد دیدن کردند.
در این بین، هواداران فوتبالی نیز ضمن تمجید از اقدام کریستال پالاس، دیگر باشگاه ها را به پیوستن و دنباله روی از این پروژه ترغیب کردند.
علاوه بر این، عقاب های لیگ برتر جزیره که امروز (شنبه) در آنفیلد به مصاف لیورپول صدرنشین می روند؛ 600 نفر از هواداران خودی را که برای تماشای این بازی از جنوب به شمال سفر کرده بودند، به صبحانه رایگان دعوت کردند.
ورزشی**3991**9129

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!