کاهش قاچاق کالا‌های آرایشی بدون مشارکت مردم ممکن نیست


کاهش قاچاق کالا‌های آرایشی بدون مشارکت مردم ممکن نیست

بهفر گفت: بدون مشارکت عمومی مردم کاهش قاچاق کالا‌های آرایشی و بهداشتی امکان پذیر نیست.

کاهش قاچاق کالا‌های آرایشی بدون مشارکت مردم ممکن نیستبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالعظیم بهفر مدیرکل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی با اشاره برنامه اداره فراورده‌های آرایشی و بهداشتی برای حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی، اظهار کرد: این برنامه به منظور صیانت از سلامت مردم با همکاری معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هدف مقابله با عرضه و فروش کالا‌های قاچاق در سطح بازار اجرا می‌شود.

وی افزود: این برنامه و برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، مضرات و خطرات خرید و استفاده از کالا‌های قاچاق و تقلبی را یادآوری می‌کند تا ضمن آگاهی بخشی به مردم نسبت به مخاطرات این موضوع، به کاهش حجم تقاضای قاچاق منجر شود.

بهفر با تاکید بر اینکه کاهش قاچاق کالا‌های آرایشی و بهداشتی بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نیست، عنوان کرد: در حال برنامه ریزی‌هایی گسترده برای جذب حداکثری مشارکت مردم در این راستا هستیم.

مدیرکل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی ادامه داد: علاوه بر جلب همکاری عموم مردم در این برنامه ویژه، در نظر داریم تا از ظرفیت‌های مناسب انجمن‌های صنفی تولید و واردات نیز بهره‌مند شویم. عقیده داریم قاچاق کالا‌های آرایشی علاوه بر آسیب رساندن به تولید ملی و لطمه زدن به اقتصاد واردکنندگان قانونی، تهدیدی برای سلامت مردم محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: مردم باید بدانند برای جلوگیری از خطرات و آسیب‌های احتمالی کالا‌های قاچاق و تقلبی این محصولات را تنها از داروخانه و فروشگاه‌های معتبر خریداری و اصالت کالای خریداری‌شده را از سامانه TTAC استعلام کنند.

انتهای پیام/

قاچاق کالا‌های آرایشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !