دستگیری خانم هاشمی باج خواهی است


دستگیری خانم هاشمی باج خواهی است

دستگیری خانم مرضیه هاشمی یک نوع باج خواهی؛ گروکشی و نشان دهنده ضعف آمریکاست

دستگیری خانم هاشمی باج خواهی استبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ بیژن نوباوه در نشست بررسی ابعاد بازداشت غیر قانونی خبرنگار پرس تی وی در امریکا که در خبرگزاری فارس برگزار شد، افزود: آمریکایی ها در سیاست هایشان مقابل ایران شکست خوردند در منطقه هم بیش از همیشه این شکست ها هویداست به همین علت با دستگیری خبرنگار رسانه ملی می خواهند باج خواهی کنند که این نشان دهنده شکست های آنها در برابر انقلاب اسلامی است.
وی تاکید کرد: این نوع رفتار با خبرنگاران نشان می دهد که آنها در میدان های نظامی سیاسی و دیپلماسی بازنده شده اند حالا به گونه ای می خواهند ضعف های خود را پوشش دهند اما باید به بخش برون مرزی صدا و سیما، و همچنین خانم مرضیه هاشمی تبریک گفت که اقدامات مستقلانه آنها در مقابل جریان استکبار اثر خود را گذاشته و آنها را وادار به یک عکس العمل غیر منطقی کرده است.
نوباوه با بیان اینکه توهین و اتهام به یک خبرنگار حتی باعث واکنش ها در جامعه آمریکا شده است، گفت: این یک واقعیت است که برخلاف فضاسازی ها در امریکا وجود جریان و گردش آزاد اطلاع رسانی دروغ بزرگی است و رسانه ها در آمریکا هم سو با دیپلماسی و سیاست خارجی این کشور حرکت می کنند .
خبرنگار اسبق رسانه ملی در نیویورک افزود: امریکایی ها طاقت و تحمل شنیدن صدای مستقل در جهان را ندارند به همین علت یکبار ماهواره های متصل به پرس تی وی را قطع کردند و حالا خبرنگارش را دستگیر کردند این در حالیست که زمانی که خبرنگار صدا و سیما در نیویور بودم هیچ زمانی امکان پوشش رسانه ای را در بیشتر از 40 کیلومتر در شهر نیویورک را نداشتم .
وی خاطر نشان کرد: در طول 5 سال خدمتم در آمریکا هیچ ارگان و یا دستگاه دولتی از ما برای پوشش رسانه ای دعوت نکرد و هر گاه ما خواستار پیگیری یک موضوع بودیم به طور مستمر سنگ اندازی می کردند.
نوباوه درباره میزان و نحوه پوشش خبری دستگیری خانم هاشمی در امریکا در رسانه های داخل کشورمان نیز گفت: نوع و نحوه پرداختن به خبر بسیار مهم است اما جمع بندی من نشان می دهد که پوشش خبری این موضوع در رسانه های داخل کشورمان بد نبوده است هر چند در حد انتظار نیست.
وی گفت: باید به خانم هاشمی و همکارانش تبریک گفت که رسانه ای اثرگذار هستند و برخلاف جریان رسانه ای استعمار و استکبار حرکت می کنند صدای کشورهای مستقل را گوش جهانیان می رسانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی