تماشا کنید: گیم پلی، داستان و فیتالیتی های خونین Mortal Kombat 11


رسانه کلیک – پس از چند هفته انتظار، بالاخره ندررلم تریلر بازی Mortal Kombat 11 را ضمن اطلاعات جدیدی از آن، منتشر کرد که سر و صدای زیادی به پا کرده است. این بازی طی مراسم انتخاب بهترین بازی سال 2018 میلادی (TGA 2018) توسط آقای اد بون (Ed Boon)، کارگردان سری بازی Mortal Kombat […] نوشته تماشا کنید: گیم پلی، داستان و فیتالیتی های خونین Mortal Kombat...

رسانه کلیک – پس از چند هفته انتظار، بالاخره ندررلم تریلر بازی Mortal Kombat 11 را ضمن اطلاعات جدیدی از آن، منتشر کرد که سر و صدای زیادی به پا کرده است.

این بازی طی مراسم انتخاب بهترین بازی سال 2018 میلادی (TGA 2018) توسط آقای اد بون (Ed Boon)، کارگردان سری بازی Mortal Kombat رونمایی شد.با این وجود، هیچ اطلاعات کامل و دقیقی از این بازی به اطلاع عموم نرسید تا دو روز پیش که طی رویداد رونمایی رسمی از بازی Mortal Kombat 11 در شهر لس آنجلس، نمایشی از این بازی دیدیم که توانست تمام علاقه مندان به بازی‌های ویدئویی را مجذوب خود کند. اگر شما هم این تریلر جذاب و هیجان انگیز را مشاهده کنید، کلی پیشرفت و البته کلی نوآوری در سری Mortal Kombat را می‌توانید ببینید. این تفاوت‌ها و بهبود‌ها، دقیقا همان چیزی است که می‌تواند موفقیت این بازی را هم در بازار و هم نزد منتقدان، به نوعی تضمین کند.

شاید اولین چیزی که در تریلر بازی Mortal Kombat 11 به چشم بخورد، صحنه‌های اکشن فوق العاده خشن و جذاب، در کنار گرافیک بی‌نظیر آن باشد. طراحی‌های بازی بیش از پیش به جذابیت‌های اتمسفر Mortal Kombat اضافه کرده است و پیشرفت آن نسبت به بازی Mortal Kombat X کاملا قابل لمس است.

تماشا کنید: گیم پلی، داستان و فیتالیتی های خونین Mortal Kombat 11منوی انتخاب شخصیت‌ها در بازی Mortal Kombat 11

هر چند هنوز اطلاعات کاملی از شخصیت‌هایی که در بازی قابل انتخاب هستند، درز نشده است اما همان طور که انتظار می‌رفت، در اولین تریلر بازی Mortal Kombat 11 شاهد حضور محبوب‌ترین شخصیت‌های این سری بازی یعنی ساب‌زیرو (Sub-Zero)، اسکورپیون (Scorpion)، ریدن (Raiden) و سونیا بلید (Sonya Blade) هستیم. همچنین دو تا از شخصیت‌هایی که متاسفانه در مورتال کمبت قبلی حضور نداشته اند، در قسمت یازدهم آن بازگشته اند. باراکا (Baraka) و اسکارلت (Skarlet) یک بار دیگر در نبرد‌های مرگبار این بازی حضور پیدا کرده اند. در طرفی دیگر، حضور دو شخصیت جدید به نام‌های گراس (Geras) و کرونیکا (Kronika) برای اولین بار در سری بازی Mortal Kombat توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. شخصیت‌هایی که بنابر اولین تریلر بازی Mortal Kombat 11 انتظار می‌رود بتوانند محبوبیت چشمگیری را برای خود در بین طرفداران سری بازی Mortal Kombat دست و پا کنند.

به طور کلی با توجه به بخش انتخاب شخصیت‌ها، انتظار می‌رود که در بازی Mortal Kombat 11، تعداد 25 شخصیت قابل بازی وجود داشته باشد. البته احتمالا طبق عادت سازندگان این بازی، در آینده شخصیت‌های قابل بازی بیشتر به این لیست، اضافه خواهد شد.

از دیگر نکات جالب توجه در اولین تریلر بازی Mortal Kombat 11 تغییرات در سیستم مبارزات و مکانیک‌های آن است. به نظر می‌رسد سازندگان این بازی تلاش خود را به کار گرفته اند تا بازیکنان Mortal Kombat 11 با برنامه ریزی و زمان بندی محدودتری وارد مبارزه شوند. کمبو‌های بخش ایکس ری تفاوت‌هایی داشته و از هر نظر، نسبت به نسخه‌های قبلی جذاب‌تر به نظر می‌رسد. از طرفی دیگر، همچنین برای پیاده کردن فن‌های فتلیتی لازم است تا سلامتی دشمن‌تان را به کمتر 30 درصد نوار مربوطه برسانید! اما اصلی‌ترین تفاوت در اینجاست که ضربه کشنده هر کارکتر، در هر بازی صرفا یک بار اجرا می‌شود. پیش از این در هر دور (round)، می‌توانستید از این ضربات مرگبار بهره ببرید. این محدودیت بیشتر علاوه بر این که سیستم مبارزات Mortal Kombat 11 را به کلی تحت شعاع قرار می‌دهد، بدون شک باعث می‌شود تا این بازی نسبت به نسخه‌های پیشین چالش برانگیزتر باشد.

آنچه که در اولین تریلر بازی Mortal Kombat 11 از داستان این بازی روایت می‌شود، این است وقایع آن، مربوط به اتفاقات بعد از نسخه سال 2011 بازی Mortal Kombat است. جایی که ریدن، با به قتل رساندن شینوک، به نوعی دنیا را بهم ریخته است! به گفته اد بون داستان بازی با بهره گیری از شخصیت‌های چند دوره زمانی سری بازی Mortal Kombat جذابیت‌های زیادی را برای طرفداران آن به ارمغان خواهد آورد. او همچنین از ویدیو افتتاحیه بازی با حضور ریدن، شینوک (Shinnok) و کرونیکا رونمایی کرد.

انتظار می‌رود در تاریخ 30 ژانویه سال جاری (10 بهمن 97) و در جریان رویداد بعدی Kombat Kast، اطلاعات و تریلر جدیدی از بازی Mortal Kombat 11 را مشاهده کنیم.

این بازی در تاریخ 23 آپریل 2019 (مصادف با 3 اردیبهشت 98) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی توسط شرکت برادران وارنر منتشر خواهد شد.

Source: Polygon

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...