برنامه های روز هوای پاک در مهاباد


به مناسبت روز هوای پاک هفت برنامه مختلف در مهاباد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد گفت: به مناسبت هفته هوای پاک امسال با حضور قشرهای مختلف مردم هفت ویژه برنامه تدوین شده است که در طول این هفته برگزار می ‌شود.برنامه های روز هوای پاک در مهاباد

فاروق سخنور افزود: برنامه‌ های هفته هوای پاک امسال با شعار"هوای پاک، مسئولان، مردم" از امروز آغاز شده و تا سوم بهمن ادامه می ‌یابد.

سخنور گفت : بازدید از اداره هواشناسی مهاباد و آشنایی دانش آموزان یکی از مدارس شهرستان با موضوع فعالیتهای این اداره و اجرای برنامه اخطار کارتهای آبی و قرمز به خودرو‌های تک سرنشین و چند سرنشین از برنامه ‌های نخستین روز هفته هوای پاک بود.

وی گفت: به همین مناسبت همایش دوچرخه سواری همگانی نیز با عنوان "آسمان آبی و زمین پاک" در داخل شهر و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد، برگزاری دوره آموزشی با عنوان آلاینده‌ های هوای پاک برای دانش آموزان، برگزاری نمادین ویژه برنامه صبحگاهی هوای پاک در یکی از مدارس، حضور در برنامه‌های زنده تلویزیونی و پاسخگویی در زمینه وضعیت هوای مهاباد، نشست با اعضای شورای اسلامی شهر با محوریت شهر سبز پایدار، اکران تیزر‌های کوتاه با موضوع هوای پاک در تلویزیونهای شهری و برگزاری نشست کارگروه آلودگی هوای مهاباد

را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش