معاون بهداری نیروی زمینی سپاه به عنوان مدیر جهادی نمونه سال 97 انتخاب شد


معاون بهداری نیروی زمینی سپاه به عنوان مدیر جهادی نمونه سال 97 انتخاب شد

سردار اخوان در همایش مدیران برتر جهادی کشور در حوزه سلامت به عنوان مدیر جهادی نمونه سال 97 انتخاب شد.

معاون بهداری نیروی زمینی سپاه به عنوان مدیر جهادی نمونه سال 97 انتخاب شدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان مهدوی معاون بهداری نیروی زمینی سپاه در پنجمین همایش مدیران برتر جهادی کشور در حوزه سلامت به عنوان مدیر نمونه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

از خدمات بهداری نیروی زمینی سپاه می‌توان به طرح جهاد پزشکی این نیرو در مناطق محروم و مرزی اشاره کرد که از سال ۱۳۸۸ با برپایی ۱۷۳ بیمارستان صحرایی سیار و ارائه خدمات امدادی، بهداشت و درمان به مردم نیازمند آغاز گردید و تاکنون نیز ادامه دارد.

این طرح در قالب رزمایش‌های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی شامل رزمایش حضرت زینب کبری (س)، رزمایش شهدای وحدت ۱، رزمایش شهدای وحدت ۲، رزمایش شهدای عرفه، ارائه خدمات پزشکی به زائرین امام حسین (ع) در مراسم اربعین حسینی در مناطق مرزی داخل و خارج کشور و همچنین برپایی همزمان شش بیمارستان صحرایی در مناطق زلزله زده غرب کشور در سال ۱۳۹۶ جهت ارائه خدمات پزشکی به هموطنان عزیز زلزله‌زده اجرا گردیده است.

در طرح مذکور به بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن از مردم نیازمند خدمات تخصصی و فوق تخصصی پیشرفته پزشکی ارائه شد که از جمله خدمات فوق انجام ۱۹ هزار و ۱۳۶ عمل جراحی ماژور در بیمارستان‌های صحرایی بوده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی