قهرمانی و نایب قهرمانی نمایندگان تنیس ایران


قهرمانی و نایب قهرمانی نمایندگان تنیس ایران

­تیم‌های تنیس دونفره غرب آسیا در بخش پسران و دختران با حضور نمایندگان ایران مقام اول و دوم مسابقات دسته 2 آسیا را به دست آوردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس: آخرین روز مسابقات تنیس سطح ۲ آسیا در بانکوک تایلند برگزار شد.
در دیدارهای بخش دو نفره، تیم دونفره کسری رحمانی از ایران و الکتوب از اردن با شکست زوجی از پاکستان و بنگلادش، قهرمانی رقابتهای دونفره را به دست آوردند.
در بخش دو نفره دختران نیز درسا چراغی به همراه ماریا بردی از لبنان مقابل تیم مغولستان شکست خوردند و عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند.
در بخش انفرادی دختران درسا چراغی با شکست ۲ بر صفر حریف قزاقستانی خود به مدال برنز دست یافت و در بخش پسران امیر علی قوام با برتری مقابل کسری رحمانی در جایگاه نهم این دوره از بازیها ایستاد.
نمایندگان ایران پس از درخشش در مسابقات قهرمانی تنیس زیر 13 سال غرب آسیا در امان پایتخت اردن برای شرکت در مسابقات دو هفته ای سطح 2 دعوت شدند.
این مسابقات از 16 دی در بانکوک تایلند اغاز شد.

در این دوره از مسابقات بازیکنان دختر و پسر کشورهای بنگلادش ، بوتان ، کامبوج ، قرقیزستان ، لائوس ، ماکائو ، مالدیو ، مغولستان ، میانمار، نپال ، پاکستان ، سنگاپور، تاجیکستان و ترکمنستان حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان