کاربرد جراحی‌های دیجیتال برای فک، صورت و ایمپلنت


کاربرد جراحی‌های دیجیتال برای فک، صورت و ایمپلنت

دبیر علمی هفدهمین همایش بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران: جراحی‌های دیجیتال امروزه بیشتر برای جراحی‌های فک و صورت و به ویژه ایمپلنت کاربرد دارد

کاربرد جراحی‌های دیجیتال برای فک، صورت و ایمپلنتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران، علیرضا پرهیز در آستانه برگزاری هفدهمین همایش بین المللی جراحان دهان فک و صورت ایران افزود: این همایش ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود که در این همایش آخرین دستاورد‌های علمی و تغییرات مربوط به جراحی‌های فک و صورت توسط استادان و صاحبنظران برجسته مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

وی گفت: موضوع استفاده از تکنولوژی‌های نوین در جراحی از جمله جراحی‌های دیجیتال و روش‌های کمتر تهاجمی و غیر تهاجمی در درمان ضایعات سر و صورت و حتی انجام جراحی‌های زیبایی فک و صورت از دیگر مباحث مورد طرح در این همایش به شمار می‌رود.

دبیر علمی هفدهمین همایش بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران افزود: همچنین موضوعاتی که در حوزه جراحی‌های دهان، فک و صورت اتفاق نظر میان استادان و صاحبنظران نباشد نیز در این همایش مورد بحث قرار می‌گیرد و آخرین راهکار‌های موجود ارائه می‌شود.

پرهیز گفت: در کنار هفدهمین همایش بین المللی جراحان دهان فک و صورت ایران، همایش بین المللی ایمپلنت خلیج فارس و هفتمین نشست تخصصی پژوهشی محققان جوان نیز برگزار می‌شود و درباره آخرین مباحث روز علم ایمپلنت بحث و گفتگو می‌شود.

وی درباره جراحی‌های نوین همچون روش جراحی دیجیتال افزود: این روش در دنیا و در کشور ما با استقبال مواجه شده و مراکز دانشگاهی نیز به آن ورود یافته‌اند. این روش امروزه بیشتر برای جراحی‌های فک و صورت و به ویژه ایمپلنت کاربرد دارد و مهمترین مزیت‌های آن، افزایش دقت و سرعت و کاهش هزینه و عوارض جراحی است.

دبیر علمی هفدهمین همایش بین المللی جراحان دهان فک و صورت ایران گفت: در برخی از جراحی‌ها بسته به نوع عمل، گاهی نیازی به برش جراحی نیست، ولی اینکه گفته می‌شود بدون درد و خونریزی است تبلیغات سوء در این زمینه محسوب می‌شود.

وی افزود: ارائه آخرین دستاورد‌های علمی جراحی‌ها و تومور‌های سر و گردن، آخرین دستاورد‌های علمی در زمینه شکستگی و آسیب‌های فک و صورت و آخرین تکنیک‌ها و دستاورد‌های علمی در زمینه بازسازی‌های فکی با استفاده از سلول بنیادی و مهندسی بافت از دیگر موضوعات علمی مورد بحث در این همایش است.

هفدهمین همایش بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران با شعار نیم قرن با جراحی دهان، فک و صورت ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

همزمان با برگزاری این همایش، نهمین همایش بین المللی ایمپنت خلیج فارس و هفتمین نشست تخصصی پژوهشی محققان جوان برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !