برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا در دفاتر علما و مراجع تقلید


برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا در دفاتر علما و مراجع تقلید

شفقنا- به مناسبت سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)، دروس مراجع عظام تقلید از امروز تعطیل و مراسم عزاداری و سوگواری در دفاتر آیات عظام برپا می شود. به گزارش خبرنگار شفقنا، دفتر حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی هم در اطلاعیه ای اعلام کرد: مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) از روز یک‌شنبه 30دی، به‌مدت 3روز از ساعت 10:30 صبح در فاطمیه حضرت […]

برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا در دفاتر علما و مراجع تقلید

شفقنا- به مناسبت سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)، دروس مراجع عظام تقلید از امروز تعطیل و مراسم عزاداری و سوگواری در دفاتر آیات عظام برپا می شود.

به گزارش خبرنگار شفقنا، دفتر حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی هم در اطلاعیه ای اعلام کرد: مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) از روز یک‌شنبه ۳۰دی، به‌مدت ۳روز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در فاطمیه حضرت ولی عصر(عج) برپا می شود.

مجلس عزاداری در دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی نیز از روز یکشنبه لغایت سه شنبه دوم بهمن ماه از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۱ برپا می باشد.

حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی در جلسه چهارشنبه خود تصریح کردند که امروز(شنبه) آخرین جلسه درسی قبل از ایام فاطمیه می باشد و از روز یکشنبه(فردا) لغایت سه شنبه دروس تعطیل و مجلس عزاداری در دفتر برقرار می باشد.

بر این اساس، مراسم عزاداری در دفتر آیت الله مکارم شیرازی واقع در مدرسه امیرالمومنین(ع) از ساعت ۱۰ صبح طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه برقرار می باشد.

دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی هم در اطلاعیه ای اعلام کرد: درس خارج فقه و تفسیر این مرجع تقلید شیعه به مناسبت ایام فاطمیه در روز های شنبه، یکشنبه و دوشنبه برگزار نمی گردد؛ و دروس ایشان از روز سه شنبه دوم بهمن ماه از سر گرفته خواهد شد.

مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) نیز در دفتر آیت الله صانعی از روز پنجشنبه ۲۷ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز شده و تا ۵ روز ادامه خواهد داشت.

مجلس سوگواری و شهادت حضرت زهرا(س) در دفتر آیت الله علوی بروجردی از روز یکشنبه(فردا) لغایت سه شنبه دوم بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین حسینی قمی و بندانی نیشابوری برگزار می شود.

همچنین مجلس مشابهی از امشب(شنبه) به مدت سه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برپا می باشد.

مراسم دیگر دفاتر مراجع عظام تقلید در همین خبر اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی