غایب احتمالی بزرگ عمان برابر ایران


غایب احتمالی بزرگ عمان برابر ایران

به احتمال خیلی زیاد عمان در دیدار حساس برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هافبک تاثیرگذار خود را در اختیار نداشته باشد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الخلیج، تیم‌ ‌ملی فوتبال عمان خود را آماده دیدار حساس برابر ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ می‌کند. این دیدار قرار است یک‌شنبه‌ شب برگزار شود.

محسن جوهر، یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان عمان به شمار می‌آید که به احتمال خیلی زیاد دیدار برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را از دست می‌دهد. این هافبک میانی در دیدار نخست برابر ازبکستان مصدوم شد و به همین خاطر دو دیدار بعدی برابر ژاپن و ترکمنستان را از دست داد.

این بازیکنان کلیدی تیم‌ ‌ملی فوتبال عمان به تازگی دویدن را آغاز کرده و کادر پزشکی عمان سخت در تلاش است تا او را خیلی زود آماده کند اما به نوشته سایت الخلیج، آسیب‌دیدگی این بازیکن جدی است و به احتمال خیلی زیاد به دیدار برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هم نمی‌رسد و حتی بعضی از رسانه‌ها نوشتند که جام برای این بازیکن به پایان رسیده است و بهبود آسیب‌دیدگی او به چندین هفته زمان نیاز دارد.

اما محمد الشیبه، مدافع عمان که او هم با مصدومیت مواجه شده بود شب گذشته (جمعه‌) در تمرینات بدون مشکل ظاهر شد و به نظر می‌رسد که او مشکلی برای دیدار حساس برابر تیم‌ ‌ملی ایران ندارد.

انتهای پیام

مترجم: پیام کریمی

دبیر خبر: محمدعلی ایزدی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند