رعد پدافند هوایی در هفته سوم لیگ واترپلو به برتری رسید


رعد پدافند هوایی در هفته سوم لیگ واترپلو به برتری رسید

زنجان - ایرنا - مسئول روابط عمومی هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان گفت: هفته سوم، بیست و هشتمین دوره رقابت‌ های لیگ برتر واترپلو باشگاه های گروه B ایران در زنجان با برتری تیم رعد پدافند هوایی به پایان رسید.

سردار عمولر افشار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت ها که روزهای 27 و 28 دی در استخر شنای قهرمانی شهید شهبازی واقع در مجموعه ورزشی 15 خرداد زنجان برگزار شد، رعد پدافند هوایی با نتیجه 14 بر 7 از سد نماینده زنجان گذشت و با نتیجه 5 بر 4 نیز بر تیم دانشگاه آزاد اسلامی غلبه کرد و دانشگاه آزاد اسلامی نیز با نتیجه 10 بر 6نماینده زنجان را شکست داد.
وی با بیان اینکه حسین نجفی، مربی تیم ملی به عنوان سرمربی تیم زنجان را هدایت می کند، اظهار داشت: تیم واترپلو زنجان در این رقابت ها از بازیکنان بومی که میانگین سنی آنان 17 سال بود بهره می برد و حسین محمدی، بازیکن ملی پوش زنجانی جزو نفرات این تیم بود.
به گزارش ایرنا، رقابت های گروه A این سری از مسابقات نیز با حضور نفت امیدیه، سایپا، نفت و گاز گچساران، استخر نوفلاح در استخر بین المللی 9 دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران و به میزبانی نفت امیدیه برگزار شد.
مرحله دوم این رقابت‌ ها از پنجم تا هفتم دی ماه جاری به میزبانی تیم های رعد پدافند هوایی و نوفلاح در تهران پیگیری شد که در پایان این مرحله تیم های سایپا و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب در جایگاه نخست گروه‌ های A و B قرار گرفتند.
6084/6085

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله هوایی به گاراژ تانک و مقر فرماندهی زرهی پایگاه کالسو استان بابل عراق