نمایش تولیدات جشنواره هنر مقاومت در مناطق محروم/ تولید 16 برنامه تلویزیونی برای معرفی هنر


نمایش تولیدات جشنواره هنر مقاومت در مناطق محروم/ تولید 16 برنامه تلویزیونی برای معرفی هنر

دبیرکل پنجمین جشنواره هنر مقاومت گفت: 16 برنامه تلویزیونی حدوداً 45 دقیقه‌ای را پیش‌بینی کرده‌ایم که به معرفی بهتر هنرهای تجسمی به مردم بپردازد.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، نشست خبری پنجمین جشنواره هنر مقاومت با حضور مسعود نجابتی دبیرکل جشنواره، سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر اجرایی جشنواره در مجتمع فرهنگی اسوه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، چهلمین روز درگذشت احمدرضا دالوند دبیر فقید بخش علمی پژوهشی جشنواره هنر مقاومت گرامی داشته شد.

سپس نجابتی گفت: درباره اهداف جشنواره در نشست قبلی صحبت کردیم و امروز باید بگوییم تا چه حد به این اهداف نزدیک شده‌ایم.

وی افزود: ما هدفمان صرفا دریافت آثار و اکران آنها نیست، بلکه پرداختن به رویش‌های انقلاب است و در این راه ۲۰ کارگاه در شهرهای مختلف کشور برگزار کردیم.

وی ادامه داد: استقبال بیش از حد هنرمندان شهرستان‌ها ما را به وجد آورد که این فضا را ادامه دهیم. حتی برخی کارگاه‌ها تا سه روز ادامه یافت و بخش عمده‌ای از خروجی این کارگاه‌ها به جشنواره راه یافت.

دبیرکل پنجمین جشنواره هنر مقاومت درباره اهمیت معرفی رشته‌های هنرهای تجسمی در میان مردم گفت: ۱۶ برنامه تلویزیونی حدوداً ۴۵ دقیقه‌ای را پیش‌بینی کرده‌ایم که به معرفی بهتر این هنرها به مردم بپردازد و مدیر این بخش آقای ربیعی هستند.

نمایش تولیدات جشنواره هنر مقاومت در مناطق محروم/ تولید 16 برنامه تلویزیونی برای معرفی هنر

وی افزود: از ۴ تا ۲۴ بهمن در مانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایشگاه آثار منتخب برگزار خواهد شد. برخی محصولات هم در قالب کتاب نشر پیدا می‌کند و بخشی محصولات مانند پرچم و کتیبه هم با همکاری شورای تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی هنری و سازمان زیباسازی شهرداری و بسیج اقشار بتوانیم این تولیدات را در شهرهای مختلف ببینیم. امیدواریم برخی از این آثار را در محصولات خانگی مانند البسه هم ببینیم.

نجابتی ادامه داد: بسیاری از تشکل‌های مردمی هم برای اکران آثار اعلام آمادگی کرده است. سعی داریم در مناطق محروم هم نمایشگاه‌هایی در برخی رشته‌ها برگزار کنیم.

دبیرکل جشنواره هنر مقاومت تأکید کرد: ما به دنبال کمیت نیستیم، بلکه کیفیت مدنظرمان است و در داوری‌ها هم این موضوع لحاظ شده است تا سطح توقع مردم برآورده شود.

در حال بروز رسانی...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر