ساکنان بافت فرسوده خلخال تسهیلات نوسازی مسکن می گیرند


ساکنان بافت فرسوده خلخال تسهیلات نوسازی مسکن می گیرند

اردبیل - ایرنا - معاون امور عمرانی فرماندار خلخال گفت: ساکنان مناطق واقع در بافت فرسوده این شهر از تسهیلات کم بهره بانکی نوسازی و تعمیر مسکن بهره مند می شوند.

به گزارش ایرنا ، رضوان صادقی روز شنبه در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری خلخال افزود: این تسهیلات با نرخ کارمزد بانکی 4 درصد و به صورت 100 میلیون ریال برای ودیعه اجاره مسکن و 200 میلیون ریال برای تعمیر و نوسازی و در مجموع 300 میلیون ریال از سوی بانک توسعه تعاون پرداخت می شود.
وی بیان کرد: زمان بازپرداخت تسهیلات یاد شده 24 تا 36 ماهه بوده و داشتن پروانه ساخت و اجاره نامه معتبر برای دریافت تسهیلات ضروری است.
صادقی با بیان اینکه برای اجرای طرح بازآفرینی پایدار شهری و ارتقای سطح زندگی محلات حاشیه نشین و کم برخوردار خلخال 50 میلیارد ریال هزینه می شود، گفت: احداث امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی از اهداف اجرای طرح بازآفرینی و توانمند سازی این شهر است.
او اضافه کرد: طرح بازآفرینی پایدار شهری خلخال با اولویت منطقه قلعه باشی این شهر آغاز و محلات اسلام آباد ، گونی ، حمزه آباد و سلیمان خاطر نیز که از مناطق حاشیه نشین هستند، در اولویت های بعدی این طرح قرار دارند.
به گفته وی ، ارائه خدمات مساوی به ساکنان حواشی شهرها از اهداف و برنامه های دولت در توزیع خدمات عادلانه است و شهرداری خلخال نیز مکلف به ارتقای سطح خدمات شهروندی با رعایت مقررات مربوط به ستاد بازآفرینی پایدار شهری کشور است.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
7119/6018

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!