چهارمحال و بختیاری پیشرو در اجرای طرح های فنی


چهارمحال و بختیاری پیشرو در اجرای طرح های فنی

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح های جدید و به روز در معاونت فنی این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، آقای افشارنیا پوشش ۵/۹۴ درصدی سامانه پخش دیجیتال در استان را از مهمترین اقدامات فنی این مرکز برشمرد و گفت: پوشش دیجیتال در تمام نقاط استان یکی از اهداف اصلی رسانه استانی است و هم اکنون تجهیزات ایستگاه های آنالوگ باقی مانده برای تبدیل شدن به دیجیتال فراهم شده است.

وی افزود: تلاش می‌شود تا پایان سال آینده، تمام نقاط استان به صورت صد در صد زیر پوشش سامانه دیجیتال قرار بگیرد و تعداد ایستگاه های دیجیتال به ۱۵۰ ایستگاه خواهد رسید.

مدیرکل صدا و سیمای استان به اجرای طرح های جدید و به روز در حوزه های فنی و فضای مجازی برای بهره‌مندی سایر استان‌ها از برنامه های شبکه جهان بین اشاره و خاطر نشان کرد: راه اندازی تلویزیون اینترنتی، رادیو دیداری و اجرای طرح جامع اپلیکیشن جهان بین همراه برای اولین بار در سطح کشور بخشی از این اقدامات است.

آقای افشارنیا از تلویزیون اینترنتی به عنوان شبکه دوم جهان بین بر بستر وب و اپلیکیشن همراه با رویکرد قشر نوجوان و با کنداکتوری متفاوت و شاداب یاد کرد و افزود: رادیو دیداری نیز ظرفیت ویژه ای است که تصاویر استودیوی رادیو جهان بین را بر روی بستر وب و اپلیکیشن همراه به صورت تصویری نمایش می دهد.

وی یکی دیگر از اقدامات مهم فنی را در حوزه ارتباطات ماهواره ای شامل تبدیل خودرو SNG مرکز از Fly way (پرتابل) به Drive way (خودرویی) اعلام کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان همچنین به ساخت و تجهیز واحد سیار رادیویی مرکز برای اجراهای میدانی که دارای استودیو و رژی سیار خودرویی است به عنوان یکی دیگر از مهمترین اقدامات فنی رسانه استانی اشاره و خاطر نشان کرد: راه اندازی استودیوی پخش HD مرکز نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

۴۶

کد خبر 1223757

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی