خاطرات اساتید حوزه علمیه قزوین در قاب فیلم مستند


خاطرات اساتید حوزه علمیه قزوین در قاب فیلم مستند

گروه فرهنگی- معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین از تدوین نهایی مستند خاطرات اساتید حوزه علمیه قزوین در رابطه با ایام شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی و همچنین حضور طلاب و روحانیت دراین شهر خبر داد.

خاطرات اساتید حوزه علمیه قزوین در قاب فیلم مستند

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام علالدین صفی‌خانی در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه مبارکه فجر که شب گذشته، 28 دی‌ماه انجام شد، اظهار کرد: امسال در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید بیش از پیش بتوانیم جشن باشکوهی درکشور و در استان داشته باشیم.
حجت‌الاسلام صفی‌خانی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته حوزه علمیه قزوین در این راستا پیشتاز بود و برنامه‌های خوبی برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا در آمد.
استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: یکی از کارهای فاخراین معاونت مصاحبه با اساتید حوزه علمیه قزوین در رابطه با شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی و حضور طلاب و روحانیت در انقلاب اسلامی در این شهر خاطرات ارزشمندی در قاب دوربین تهیه و در مرحله تدوین نهایی است.
معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین بیان کرد: بعد از تدوین نهایی این فیلم مستند، خاطرات اساتید حوزه علمیه قزوین در کتابی به چاپ خواهد رسید.
وی اظهار کرد: حوزه علمیه قزوین در ایام الله دهه مبارکه فجر جشنواره های ورزشی، دیدار با خانواده شهدای روحانی، برگزاری نشست‌های تخصصی در مدارس علمیه قزوین با محوریت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، شب خاطره، برگزاری جلسات شعر انقلاب، مسابقات کتاب خوانی وهمچنین حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و بازدید از موزه عبرت از برنامه های مهم حوزه علمیه قزوین می باشد.
حجت‌الاسلام صفی‌خانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای والا مقام نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: امام خمینی(ره) تجلی لطف خدا و تبلور تحقق آرزوهای دیرینه و تاریخی مردم ایران بود که با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و مبانی غنی شریعت اسلامی، توانست با اتکال به خداوند و پشتیبانی و همراهی مردم بزرگترین اعجاز قرن را رقم زند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در