تولید لکسوس GS و GS F متوقف نمی شود


رسانه کلیک – لکسوس به تازگی اعلام کرده به تولید خودروهای لکسوس GS و GS F ادامه می دهد. این محصولات از موتور قدرتمندی بهره می برند. خودروهای سدان با کاهش فروش در بازارهای جهانی مواجه هستند که دلیل آن را باید در افزایش محبوبیت خودروهای کراس اوور و SUV جستجو کرد. در این میان […] نوشته تولید لکسوس GS و GS F متوقف نمی شود اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – لکسوس به تازگی اعلام کرده به تولید خودروهای لکسوس GS و GS F ادامه می دهد. این محصولات از موتور قدرتمندی بهره می برند.

خودروهای سدان با کاهش فروش در بازارهای جهانی مواجه هستند که دلیل آن را باید در افزایش محبوبیت خودروهای کراس اوور و SUV جستجو کرد. در این میان لکسوس قصد ندارد تولید خودروهای سدان خود را متوقف کند.

لکسوس GS و GS F از خودروهای سدان این کمپانی ژاپنی محسوب می شوند که کاهش فروش بالایی را در سال های اخیر تجربه کرده اند. در سال 2015 شاهد فروش 23,117 دستگاه از این خودرو در ایالات متحده آمریکا بودیم که در سال گذشته میزان فروش آن به 6,604 دستگاه کاهش پیدا کرد.

به تازگی مدیر لکسوس در نمایشگاه دیترویت به این موضوع اشاره کرده که تولید این محصولات متوقف نمی شود. آقای David Christ اعلام کرده است:

لکسوس GS با وجود عمر بالای خود توانسته اهداف ما را برآورده کند. این خودرو توانسته فروش منتاسی را در بازار تجربه کند. ما به تولید این خودرو ادامه می دهیم و در این بخش از بازار سرمایه گذاری می کنیم.

نسل کنونی لکسوس GS که نسل چهارم آن محسوب می شود، در سال 2011 معرفی و در سال 2015 بروزرسانی شد. این خودرو در مدل های مختلف به فروش می رسد.

تولید لکسوس GS و GS F متوقف نمی شود

لکسوس برای این خودرو موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژر با امکان تولید 241 اسب بخار و موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری با امکان تولید 311 اسب بخار قدرت در نظر گرفته است. لکسوس GS F به یک موتور 8 سیلندر 5.0 لیتری مجهز شده که قدرتی برابر با 467 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد.

لکسوس GS 450h نمونه هیبریدی این خودرو بوده که علاوه بر یک موتور 6 سیلندر، از باتری نیز بهره می برد که باعث کاهش مصرف انرژی در آن می شود.

در گذشته شایعات به توقف تولید این محصولات به علت کاهش فروش آن ها اشاره کرده بودند که لکسوس این موضوع را رد می کند.

Source: carbuzz

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد