رونمایی از موتور دوکاتی برای فصل 2019 موتوجی پی


موتوجی پی ایران – تیم دوکاتی از موتور جدیدشان که در فصل 2019 موتوجی پی استفاده خواهند کرد، رونمایی کرده که نام تجاری میشن وینوو (Mission Winnow) به طور برجسته روی آن دیده می شود. کمپانی ایتالیایی از موتور Desmosedici GP19 خود در عصر روز جمعه، طی مراسمی در سوئیس با حضور روسای این تیم و دو موتورسوار دوکاتی، آندره دویزیوسو و دنیلو پتروچی رونمایی...

موتوجی پی ایران – تیم دوکاتی از موتور جدیدشان که در فصل 2019 موتوجی پی استفاده خواهند کرد، رونمایی کرده که نام تجاری میشن وینوو (Mission Winnow) به طور برجسته روی آن دیده می شود.

کمپانی ایتالیایی از موتور Desmosedici GP19 خود در عصر روز جمعه، طی مراسمی در سوئیس با حضور روسای این تیم و دو موتورسوار دوکاتی، آندره دویزیوسو و دنیلو پتروچی رونمایی کند.

بر خلاف سال گذشته، دوکاتی از طرح کاملا قرمز برای 2019 استفاده کرده که برند میشن وینوو روی آن خود نمایی می کند. فیلیپ موریس، شرکت بین‌المللی سیگار و تنباکو آمریکایی یکی از سهامداران اصلی میشن وینوو است که لوگو آن از گرندپری ژاپن سال گذشته بر روی ماشین فرمول یک فراری نیز قرار دارد. دوکاتی پیش از این با برند مارلبورو همکاری داشته اما از قطر 2009 اسپانسری هیچ برند محصولات دخانیاتی را نپذیرفته است.

نام رسمی این تیم نیز به “میشن وینوو دوکاتی” تغیر کرده و نام کمپانی مادر این تیم یعنی آئودی نیز بر روی موتور دیده می شود.

رونمایی از موتور دوکاتی برای فصل 2019 موتوجی پی رونمایی از موتور دوکاتی برای فصل 2019 موتوجی پی آندره دویزیوسو – دوکاتی موتوجی پی 2019

دویزیوسو برای هفتمین فصل پیاپی با دوکاتی در مسابقات شرکت می کند و در فصل گذشته موفق به کسب چهار پیروزی و رده دوم جدول رده بندی شده و در 2019 برای قهرمانی به میدان می رود:

فصل گذشته، فصلی قوی اما با افت و خیزهای فراوانی برای ما بود. انتظارات زیادی از این فصل دارم زیر احساس خوبی با تیم و موتور دارم و از داشتن هم تیمی جدیدم خوشحالم و به نظرم می توانیم برای پیروزی در هر مسابقه رقابت کنیم. اما برای 2019 موتورسواران بیشتری برای قهرمانی رقابت خواهند کرد.

رونمایی از موتور دوکاتی برای فصل 2019 موتوجی پی رونمایی از موتور دوکاتی برای فصل 2019 موتوجی پی دنیلو پتروچی – دوکاتی موتوجی پی 2019

یکی از تغییرات مهم دوکاتی برای فصل آینده، خروج خورخه لورنزو و امضاء قراردادی یک ساله با دنیلو پتروچی بوده است. او حتی مهندس خود را از پرامک به تیم اصلی دوکاتی آورده تا یک فصل رقابتی را تجربه کند، موتورسوار ایتالیایی در این مراسم گفت:

2018 برای من فصل بسیار خوبی از نظر کسب امتیاز بوده و یک سکو در لمانز کسب کردم اما دو سکوی دیگر را نیز از دست دادم.

اما امروز من موتورسوار دوکاتی هستم و بی صبرانه منتظر تست های پیش فصل موتوجی پی خواهم بود. در 2019 می خواهم بهترین عملکردم را داشته باشم زیرا بزرگترین فرصت تمام زندگی من است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد