تریلر فصل دوم سریال Happy منتشر شد


تریلر فصل دوم سریال Happy منتشر شد

شبکه SYFY در این هفته تریلری هیجان‌انگیز برای دومین فصل از سریال Happy که در اسفند ماه (مارس) اکران می‌شود، منتشر کرده است. در این تریلر، «نیک ساکس» (Nick Sax) زمان سختی را در راستای جمع‌وجور کردن اوضاع آشفته‌ای که در فصل قبلی سریال Happy شاهدش بودید، سپری می‌کند و بدون شک خود «هپی» (Happy) تنهایش نخواهد گذاشت چراکه وی حالا تصمیمات جدی درمورد...

شبکه SYFY در این هفته تریلری هیجان‌انگیز برای دومین فصل از سریال Happy که در اسفند ماه (مارس) اکران می‌شود، منتشر کرده است.

در این تریلر، «نیک ساکس» (Nick Sax) زمان سختی را در راستای جمع‌وجور کردن اوضاع آشفته‌ای که در فصل قبلی سریال Happy شاهدش بودید، سپری می‌کند و بدون شک خود «هپی» (Happy) تنهایش نخواهد گذاشت چراکه وی حالا تصمیمات جدی درمورد زندگی جدیدش گرفته که شامل کنار گذاشتن خشونت و الکل است. اگرچه گذشته‌ی ساکس به راحتی او را ترک نخواهد کرد، زیرا ما ممکن است با گذشته کاری نداشته باشیم اما گذشته به راحتی ما را کنار نخواهد گذاشت.

آنطور که در تریلر مشاهده میکنید «اسوتی» (Smoothie) با بازی «پاتریک فشلر» (Patrick Ficshler) نیز به سریال باز می‌گردد و این‌بار نقشه‌های شومی برای دختر نیک کشیده است. یکی از اتفاقات هیجان‌انگیز و خنده‌دار تریلر نشان دادن دوباره‌ی بچه‌دزدیست که در لباس بابانوئل ظاهر می‌شود (که در فصل اول نیز حضور داشت) و اینبار برای ایستر (روز عید پاک) برنامه‎‌هایی دارد و نکته‌ی قابل توجه، زمان پخش سریال است که خود در روز عید پاک خواهد بود.

احتمالا جریانات فصل دوم سریال Happy برای طرفداران سری کامیک‌های این مجموعه کمی عجیب باشد چرا که تعداد اندکی از فصول کامیک‎ها در فصل دوم این سریال استفاده شده است. گرچه نویسنده‌ و تهیه‌کننده مجموعه یعنی «گرنت موریسون» (Grant Morrison) در رابطه با کش‌دادن سریال با استفاده از قسمت‌های کمی از کامیک‌ها در هر فصل می‌گوید:

اگر به اولین قسمت نگاه کنید، داستان درواقع همان داستان فصل اول کامیک است اما چون ما هشت قسمت دیگر داریم باید داستان را به همان اندازه کش بدهیم. بنابرین تعداد زیادی شخصیت اضافه کردیم و خودمان کمی به داستان آب‌وتاب دادیم که هیجان‌انگیزتر و بهتر به‌نظر بیاید که البته در فصل اول از سریال Happy این موضوع موفقیت‌آمیز بود. همینطور در چند قسمت اول از فصل دوم شاهد انرژی خشونت‌آمیز داستان و مخوف بودن آن خواهید بود که برای طرفداران سری کامیک این مجموعه حتما خوش‌آیند است. اما قطعا این تفاوت سریال با کامیک است که داستان را برای بینندگان جذاب‌تر خواهد کرد، یعنی با این‌که موضوع و هدف هردو مجموعه یکی است، مسیر طی شدن اتفاقات و شخصیت‌ها کمی متفاوت خواهد بود.

می‌توانید تریلر فصل دوم سریال Happy را در زیر تماشا کنید:

نظر شما در رابطه با سریال Happy چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تریلر فصل دوم سریال Happy منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !