کی‌روش: به خاطر مردم تا آخر جام ملت‌های آسیا می‌جنگیم


کی‌روش: به خاطر مردم تا آخر جام ملت‌های آسیا می‌جنگیم
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که ایران پل اول را در بازی‌های جام ملت‌های آسیا پشت سر گذاشته و از این پس هر بازی برای آنها حکم فینال جام ملت‌های آسیا را دارد.

به گزارش تسنیم به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش با اشاره به تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال برابر عراق در سومین بازی گروه D جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، اظهار داشت: همانطور که گفتم بازی برابر عراق دیدار سختی بود. زمانی که بحث فوتبال و انجام بازی فوتبال مطرح است، ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. بازیکنانم نشان دادند زمانی که نیاز باشد یک جنگجوی واقعی هستند و با اجرای استراتژی تعیین شده در این بازی به عنوان تیم اول، صعود خود را قطعی کردیم.

وی افزود: در حال حاضر، مهمترین موضوع قابل اهمیت، زمان حال و فعلی تیم ملی است و بقیه موضوعات در درجه دوم اهمیت قرار دارند. خوشبختانه در شرایط فعلی، در وضعیت مناسبی قرار داریم و توانسته‌ایم با دو برد و یک تساوی و به ثمر رساندن ۷ گل و بدون دریافت گل به مرحله بعدی صعود کنیم. در حال حاضر پل اول را پشت سر گذاشته‌ایم و از هم اکنون جام ملت‌ها برای ما شروع می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: از الان، نحوه بازی‌ها تغییر می‌کند و همانطور که گفتم از این به بعد تیم پیروز میدان همه چیز را برای خود می‌کند و بازنده همه چیز را می‌بازد. بنابراین، تک تک بازی‌ها برای ما حکم فینال جام ملت‌های آسیا دارد. بدون در نظر گرفتن اینکه با چه تیم هایی روبرو خواهیم شد، به تمام حریفان احترام می‌گذاریم و سعی می‌کنیم همیشه بهتر شویم. من به بازیکنانم ایمان دارم و هزار درصد به بازیکنان و اعضای کادرم اعتماد دارم.

کی‌روش تأکید کرد: هم اکنون و زمان حال برای من همه چیز است. اگر ما بهترین تیم‌ها را به چالش نکشیم، نمی‌توانیم به قهرمانی برسیم. ما در این جام حضور نداریم که حریفان خود را انتخاب کنیم، ما اینجا هستیم تا بهترین عملکردمان را مقابل تمام حریفان به نمایش بگذاریم، بدون در نظر گرفتن حریف مقابل‌مان. ما با فروتنی و بدون غرور به مسیر مقابل حرکت می‌کنیم. ما تا آخر برای رسیدن به هدف‌مان خواهیم جنگید و این به خاطر مردم ایران و خدمت به آنها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)