اوپن استرالیا 2019؛ از صعود فدرر، نادال و چیلیچ به دور بعدی تا پیروزی شکوهمندانه ماریا شاراپووا


اوپن استرالیا 2019؛ از صعود فدرر، نادال و چیلیچ به دور بعدی تا پیروزی شکوهمندانه ماریا شاراپووا

ادامه پیروزی های باتیستا آگوت این بار مقابل کارن خاچانوف

طرفداری- از سری رقابت های اوپن استرالیا، توماس بردیک با پیروزی 3-1 مقابل دیگو شوارتزمن، راهی دور بعد شد. استفانوس استیپاس نیز با همین نتیجه در برابر نیکولوز باسیلاشویلی به پیروزی رسید. گریگور دیمیترویف در ادامه قرعه های راحت خود، با نتیجه قاطع 3-0، توماس فابیانو را حذف کرد. راجر فدرر و رافائل نادال نیز با همین حساب از سد تیلور فریتز و الکس دی مینور، دو تنیسور جوان گذشتند.

به گزارش BBC، روبرتو باتیستا آگوت که پیش از این اندی ماری و جان میلمن را از دور رقابت ها حذف کرده بود، با نتیجه قاطع 3-0 از سد کارن خاچانوف مدعی گذشت. مارین چیلیچ نیز در نبردی سخت، با نتیجه 3-2، فرناندو ورداسکو را شکست داد.

در بخش زنان و جذاب ترین بازی، ماریا شاراپووا، در برابر مدافع عنوان قهرمانی یعنی کارولین ووزنیاکی با حساب 2-1 پیروز شد. شکست کارولین گارسیا در برابر دنیله کالینز آمریکایی که تا به اینجا فراتر از انتظرات عمل کرده نیز از نکات قابل توجه روز پنجم بود. آرینا سابالنکا جوان و آینده دار در دو ست پیاپی مغلوب آماندا آنیسمووا 17 ساله شد. در دیگر مسابقات، آنجلیک کربر، پترا کویتووا، اشلی بارتلی، آناستازیا پاولیچنکووا و اسلوان استفنز راهی دور بعدی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!