تاریخ شروع فیلم‌برداری سریال American Jesus مشخص شد


تاریخ شروع فیلم‌برداری سریال American Jesus مشخص شد

سریال American Jesus ، از جدیدترین مجموعه‌های اقتباسی شبکه‌ی نتفلیکس بوده که انتظار می‌رود تهیه و تولید آن در پاییز سال جاری در مکزیک شروع شود. اخیرا «مارک میلار» (Mark Millar)، نویسنده‌ی کامیک بوک American Jesus، قراردادی با شبکه‌ی نتفلیکس امضا کرده است و بر اساس آن حالا این شبکه حق ساخت سریالی بر اساس کامیک American Jesus و سریال Jupiter’s...

سریال American Jesus ، از جدیدترین مجموعه‌های اقتباسی شبکه‌ی نتفلیکس بوده که انتظار می‌رود تهیه و تولید آن در پاییز سال جاری در مکزیک شروع شود.

اخیرا «مارک میلار» (Mark Millar)، نویسنده‌ی کامیک بوک American Jesus، قراردادی با شبکه‌ی نتفلیکس امضا کرده است و بر اساس آن حالا این شبکه حق ساخت سریالی بر اساس کامیک American Jesus و سریال Jupiter’s Legacy و همچنین سه فیلم دیگر از آثار این نویسنده را دارد. مارک میلار به تازگی با انتشار توییتی، از زمان شروع فیلم‌برداری سریال American Jesus رونمایی کرد. میلار همچنین اعلام کرد که هنرمند سری کامیک American Jesus، «پیتر گراس» (Peter Gross) به کار بر روی تهیه‌ی دنباله‌ای از این سری مشغول است.

این کامیک بوک دوزبانه (انگلیسی و اسپانیایی) داستان پسر بچه‌ای 12 ساله را روایت کرده که ناگهان متوجه‌ می‌شود که به عنوان عیسی مسیح به جهان بازگشته است. وی در همین مسیر غافل‌گیرانانه، به گستره‌ی قدرت‌های تازه‌‌ی خود پی می‌برد. او می‌تواند آب را به شراب تبدیل کند، ناتوانی افراد در راه رفتن را شفا دهد و حتی مردگان را باری دیگر به زندگی بازگرداند. حال او چطور می‌تواند با سرنوشت جدیدی که برایش رقم خورده است کنار آمده و جهان را هدایت کند؟

«اورادو گوت» (Everardo Gout) و «لئوپولدو گوت» (Everardo Gout) به عنوان تهیه کننده و شورانرهای این سریال با هم همکاری خواهند داشت. اورادو گوت همچنین کارگردانی این سریال را برعهده دارد. با توجه به شروع دیر هنگام تهیه‌‌ی سریال American Jesus، اکران آن برای سال 2020 از شبکه‌ی نتفلیکس برنامه‌ریزی شده است. با توجه به فاصله گرفتن شبکه‌ی نتفلیکس از سریال‌های قهرمانی جهان مارول، به نظر می‌رسد که شروع همکاری با مارک میلار، کاملا به نفع این شبکه تمام شود. در حالی‌که هنوز هیچ کدام از برنامه‌های مارک میلار رسما در دست تولید قرار نگرفته است، ولی باز هم او سعی می‌کند تا با اشتراک اخباری از این مجموعه‌ها، جزییاتی کوچک از مسیر پروژه را از طرفداران دریغ نکند. میلار سعی دارد تا با منتشر کردن این اخبار، ایده‌ی اصلی این سریال را در ذهن طرفداران زنده نگه دارد تا مبادا هیجان آن‌ها خاموش شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تاریخ شروع فیلم‌برداری سریال American Jesus مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !