ارتفاع برف در رودسر به بیش از 80 سانتیمتر رسید


ارتفاع برف در رودسر به بیش از 80 سانتیمتر رسید

رشت - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ارتفاع برفی که بارش آن از روز گذشته در مناطق کوهستانی استان آغاز شده، در روستای لشکان شهرستان رودسر به بیش از 80 سانتیمتر رسید.

شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
محمدرضا نازک کار روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین ارتفاع برف در مناطق کوهستانی غرب گیلان در مسیرهایی همچون اسالم - خلخال، پونل - خلخال تالش، رضوانشهر - ماسال بین 40 تا 50 سانتیمتر ثبت شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و فرعی استان باز است، اظهار داشت: با توجه به میزان بارش برف ، محتمل است تعدادی از راه های روستایی بسته شده باشد که راهداران برای بازگشایی مسیرهای مسدود احتمالی در حال اقدام هستند.
نازک کار با اشاره به اینکه در حال حاضر بارش برف در غرب استان قطع شده، افزود: اکنون بارش برف را به صورت خفیف در شرق استان داریم که انتظار می رود با توجه به پیش بینی هواشناسی تا چندین ساعت آینده قطع شود.
وی از مردم خواست که از تردد های غیرضروری در راه های استان پرهیز کنند اما در صورت اضطرار تجهیزات ایمنی همچون زنجیرچرخ و پتو، لباس گرم و غذای آماده به همراه داشته باشند .
نازک کار با اشاره به فعال بودن 25 راهدار خانه در استان خاطرنشان کرد: 475 نیروی راهدار با 288 دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین و سنگین در راه های استان مستقر هستند تا در صورت مشکلات احتمالی به رفع آن بپردازند.
7296/2007

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی