آین های عزاداری ایام فاطمیه با عظمت برگزار شود


آین های عزاداری ایام فاطمیه با عظمت برگزار شود

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 13 جمادی الاول سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) است، گفت: آیین های عزاداری ایام فاطمیه در سال جاری با عظمت برگزار شود زیرا این امر ارادت شیعیان و مسلمانان را به اهل بیت نشان می دهد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه افزود: با توجه به اینکه امسال ایام فاطمیه با دهه فجر مصادف شده است، باید در برگزاری برنامه های دهه فجر نیز شان این ایام در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به دستگیری و زندانی شدن «مرضیه هاشمی» در آمریکا، ادامه داد: کسانی که ادعای آزادی دارند از حجاب زن مسلمان ترسیدند و بدون دلیل وی را دستگیر و زندانی کردند؛ این امر نشان داد که باید عوامل استکبار را بشناسیم و بدانیم آنان بویی از انسانیت نبرده اند و تفکر و تعقل ندارند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: آمریکا که داعیه ابرقدرتی و مدیریت دنیا را دارد، از درون خالی است و نقش قدرتمداری و مدیریت را بازیگری می کند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: همانطور که شوروی سابق به اضمحلال رسید، این قدرت تو خالی نیز به سمت نابودی می رود زیرا از داخل سست و پوک هستند.
وی با اشاره به لزوم حمایت مسوولان و مردم از تولید داخلی نیز افزود: اشتغال زایی بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد و تا زمانی که بحث تولید داخلی حمایت نشود، مسئله اشتغال نیز بلاتکلیف می ماند.
وی مسوولان را به پیروی از منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی دعوت کرد و گفت: حل مسئله بیکاری و اقتصاد کشور نیز در گرو حل مشکلات تولیدات داخلی است.
وی اضافه کرد:مسئله قاچاق دام در این استان نیز باید مورد توجه قرار گیرد زیرا قابل توجیه نیست که از کشور ما دام قاچاق شود و ما مجبور به واردات دام شویم.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
3072/9918

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط