برکنار شدن مائوریزیو آریوابنه به دلیل اختلافش با متیا بینوتو نبود


فرمول یک ایران – مدیر فراری، جان الکان اذعان کرد که اختلاف بین مدیران اسکودریا دلیل جدایی مائوریزیو آریوابنه نبوده و این جایگزینی با توافق طرفین انجام شده است. این موضوع تقریبا از تابستان 2018 مطرح شد، و رسانه ها از قصد متیا بینوتو برای پیوستن به تیم مرسدس و یا رنو به دلیل اختلاف در مارانلو خبر دادند اما آریوابنه پس از آن اعلام کرد که خبر مربوط...

فرمول یک ایران – مدیر فراری، جان الکان اذعان کرد که اختلاف بین مدیران اسکودریا دلیل جدایی مائوریزیو آریوابنه نبوده و این جایگزینی با توافق طرفین انجام شده است.

این موضوع تقریبا از تابستان 2018 مطرح شد، و رسانه ها از قصد متیا بینوتو برای پیوستن به تیم مرسدس و یا رنو به دلیل اختلاف در مارانلو خبر دادند اما آریوابنه پس از آن اعلام کرد که خبر مربوط به بینوتو جعلی است و رقیبان قصد برهم زدن جو فراری را دارند. در هفته ی گذشته بالاخره تایید شد که آریوابنه از سمت خود کنار گذاشته شده و بینوتو به عنوان مدیر جدید تیم ایتالیایی معرفی می شود که بسیاری این تغییر مدیریت را به دلیل اختلاف آن ها دانستند.

الکان اما با رد این موضوع گفت:

من فقط چند ماه به طور مستقیم فراری را زیر نظر داشتم و ساختار سازمانی این تیم نیاز به تقویت داشت.

انتصاب متیا بینوتو به عنوان مدیریت تیم نشانه ی عقب گرد و یا اختلاف در داخل تیم نیست. برعکس، این تصمیم توسط کمپانی با توافق مائوریزیو آریوابنه انجام شده که به مدت چهار سال در این سمت به طور خستگی ناپذیری کار کرده تا اسکودریا را به سطح رقابتی که لیاقتش را دارد، برساند.

برکنار شدن مائوریزیو آریوابنه به دلیل اختلافش با متیا بینوتو نبود برکنار شدن مائوریزیو آریوابنه به دلیل اختلافش با متیا بینوتو نبود استفانو دومنیکالی – مدیر سابق تیم فرمول یک فراری

الکان همچنین به طور غیرمستقیم شایعه مربوط به بازگشت مدیر سابق این تیم، استفانو دومنیکالی را رد کرد:

به طور کلی، من هر گونه شایعه و یا توهم مبنی بر بازگشت به گذشته و تغییرات بیشتر در ساختارمان را رد می کنم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟