اولین گفتگو با تنها بازمانده سقوط هواپیمای 707 در کرج + فیلم


اولین گفتگو با تنها بازمانده سقوط هواپیمای 707 در کرج + فیلم

رکنا: تنها بازمانده حادثه سقوط هواپیمای باری ارتش جرییات حادثه سقوط مرگبار هواپیما را شرح داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ فرشاد مهدوی تنها بازمانده حادثه سقوط هواپیما باری بوئینگ ۷۰۷ در فرودگاه فتح کرج در خصوص این حادثه مرگبار گفت: برای تنظیم بازار و برای واردات گوشت رفته بودیم و زمانی که به مقصد رسیدیم بارگیری انجام شد و استراحت کردیم.
وی ادامه داد: صبح روز بعد ساعت 5 یا 5:30 به سمت ایران پرواز کردیم و فرودگاه را دیدیم، سپس بر اساس دستورالعملی که داشتیم در فرودگاه نشستیم اما یک لحظه دیدیم که در انتهای باند هستیم.
تنها بازمانده پرواز مرگ افزود: دیگر هیچ چیز نفهمیدم تا اینکه دیدم دود همه جا را گرفته است، یکی از سرنشینان هواپیما با لباس سفید زیرم افتاده بود و فرد دیگری نیز که لباس وی مشکی بود روی من افتاده بود و میان آن دو نفر گیر افتاده بودم.
مهدوی بیان کرد: به زور آنان را کنار زدم و در ادامه دیدم که از پشت آتش در حال رسیدن به من است و راه فراری وجود نداشت از طرفی آهن نیز به لباس هایم گیر کرده بود که در همان لحظه دیدم جوانی در آنجا ایستاده بود که از او کمک خواستم.
وی گفت: این یک معجزه است برای من . احساس مرگ به من دست داد، برخی اوقات در فیلم ها می بینید طرف از آن دنیا برگشته است و متوجه می شود که کار انجام نشده ای داشته است من نیز باید ببینم آن کار انجام نشده ام چیست؟
مهدوی اضافه کرد: ما همه وارد این کار شدیم که به ایران و ملت ایران و مردم خدمت کنیم و هیچ مشکلی نیز نداریم و هر زمان که لازم شود جانمان را نیز فدا می کنیم و نیازی به هیچ گونه تقدیر و تشکر نداریم؛ چرا که عاشقانه کار می کنیم، عاشقانه خدمت می کنیم و عاشقانه هم می میریم.
به گزارش رکنا، صبح 24 دی ماه سال جاری یک فروند هواپیمای باربری 707 حامل گوشت، از مبدا بیشکک کشور قرقیزستان، اقدام به فرود مرگبار در فرودگاه فتح البرز کرده که هنگام فرود از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند دچار آتش سوزی شد و تمام سرنشینان آن غیر از یک نفر جان باختند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید


حجم ویدیو: 11.18M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق