سرمربی قشقایی: چرا داوران بازی ما با ملوان گیلانی بودند؟


سرمربی قشقایی: چرا داوران بازی ما با ملوان گیلانی بودند؟

سرمربی تیم فوتبال قشقایی بابیان اینکه مقابل تیم ملوان بندر انزلی مستحق شکست نبودیم، گفت: بدشناس بودیم در روزی که بازیکنانم خوب بازی کردند، به گل نرسیدیم وفکر کنم حداقل یک امتیازحقمان بود.

به گزارش فرتاک ورزشی،

مهدی فروردین، عصر پنجشنبه پس از شکست یک برصفرتیمش برابرملوان بندر انزلی در گفت وگو باخبرنگاران اظهار داشت: ازفدراسیون فوتبال گلایه دارم که اجازه ندادندبازیکنان جدید ما دراین دیدارحساس بازی کنند.

فروردین ادامه داد: بدهی باشگاه برق جدید شیراز به بازیکنانش چه ارتباطی به تیم قشقایی دارد که ما را از استفاده بازیکنان جدید محروم کردند چرا که باشگاه قشقایی با مالک برق جدید شیراز برای انتقال تیم تسویه حساب کرده است و آنها خودشان باید پول مربیان و بازیکنان راکه شکایت کردند، بدهند.

سرمربی قشقایی افزود: واقعا به تیم ما ظلم کردند چرا که بازیکنان جدید ما 2 هفته است که با تیم تمرین می کنند اما اجازه بازی به آنها داده نشد.

او با بیان اینکه برابر ملوان بندر انزلی از داور بازی هم متضرر شدیم، افزود: پرسش من از کمیته داوران این است که چرا وقتی با یک تیم شمالی بازی داریم، داور شمالی قضاوت کرد.

فروردین اضافه کرد: فیلم این دیدار را به کمیته داوران ارسال خواهیم کرد که چگونه به نفع ملوان سوت زده شد و پنالتی ما را هم نادیده گرفتند تا تیم شهرشان از وضعیتی که داشت، خارج شود با این حال به تیم ملوان تبریک می گویم.

فروردین اظهار کرد: سیاست باشگاه قشقایی استفاده از بازیکنان بومی و جوان است و امیدوارم فدراسیون در راه استفاده از بازیکنان شهرمان سنگ اندازی نکنند.

فروردین در پایان گفت: از بازیکنان تیم قشقایی نیز قدردانی می کنم زیرا با دل و جان و در زمین لغزنده ای که خاص تیم حریف بود، جانانه بازی کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج