قیمت روز مسکن 1397/10/28


قیمت روز مسکن 1397/10/28

بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که در شهرک نفت یک واحد مسکونی 62 متری به قیمت 680 میلیون تومان و آپارتمان 70 متری 2 ساله به قیمت 340 میلیون تومان معامله شده است.

خبرگزاری تسنیم: در منطقه ۱۴ واحد مسکونی ۷۰ متری نوساز به قیمت ۵۲۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۷ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان)، در منطقه ۹ فیروزآباد یک واحد مسکونی به مساحت ۸۷ که ۴۷ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۷۱۸ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۸ میلیون و ۲۵۲ هزار تومان) و در منطقه ۱۰ بریانک آپارتمان ۷۰ متری ۲ ساله به قیمت ۳۴۰ میلیون تومان معامله شده است.

یک واحد مسکونی ۷۳ متری ۷ ساله در بهداشت (منطقه ۱۸) به قیمت ۳۴۴ میلیون تومان یعنی هر مترمربع ۴ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است.

همچنین در منطقه ۵ شهرک نفت یک واحد مسکونی ۶۲ متری با عمر ۱۷ سال به قیمت ۶۸۰ میلیون تومان (هر مترمربع ۱۰ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان)، واحد مسکونی به مساحت ۱۰۷ متر نوساز در منطقه ۸ لشگر غربی به قیمت ۷۱۸ میلیون تومان (هر مترمربع ۶ میلیون و ۷۱۷ هزار تومان)، واحد ۱۲۰ متری ۴۲ ساله در یافت‌آباد به قیمت ۲۱۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان) و در منطقه ۶ نصرت یک دستگاه آپارتمان ۶۰ متری با عمر ۲۵ سال به قیمت ۳۶۸ میلیون تومان (هر مترمربع ۶ میلیون و ۱۶۸ هزار تومان) فروخته شده است.

یک واحد مسکونی ۵۴ متری نوساز در جوادیه به قیمت ۲۹۷ میلیون تومان و یک واحد ۴۰ متری در شوش به قیمت ۱۹۷ میلیون تومان معامله شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...