فورد اکسپلورر هیبریدی معرفی شد؛ خودرویی پرقدرت با راندمان بالا


فورد اکسپلورر هیبریدی معرفی شد؛ خودرویی پرقدرت با راندمان بالا

فورد اکسپلورر هیبریدی (Ford Explorer Hybrid) در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 رونمایی شد. شرکت فورد مدعی است این کراس‌اوور فول‌سایز برای هر ماجراجویی آماده است. در ادامه، مشخصات و امکانات محصول جدید فورد را بررسی می‌کنیم. شرکت خودروسازی فورد در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 نسخه هیبریدی اکسپلورر 2020 را به همراه مدل‌های معمولی و اسپورت... نوشته...

فورد اکسپلورر هیبریدی (Ford Explorer Hybrid) در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 رونمایی شد. شرکت فورد مدعی است این کراس‌اوور فول‌سایز برای هر ماجراجویی آماده است. در ادامه، مشخصات و امکانات محصول جدید فورد را بررسی می‌کنیم.

شرکت خودروسازی فورد در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 نسخه هیبریدی اکسپلورر 2020 را به همراه مدل‌های معمولی و اسپورت ST رونمایی کرد تا خانواده این کراس اوور فول‌سایز تکمیل شود. شرکت فورد مدعی است این خودرو در کلاس خود بسیار پرقدرت بوده و کارایی و راندمان بالایی را ارائه می‌دهد. در ادامه با مشخصات و امکانات محصول جدید فورد آشنا می‌شویم.

فورد اکسپلورر هیبریدی معرفی شد؛ خودرویی پرقدرت با راندمان بالا

مشخصات فورد اکسپلورر هیبریدی

بر اساس اعلام رسمی شرکت فورد، خودرو فورد اکسپلورر هیبریدی از موتور 3.3 لیتری V6 هیبریدی بهره می‌برد که قادر است قدرتی معادل 318 اسب بخار تولید کند. محصول جدید فورد با سوخت ترکیبی الکتریکی و بنزینی می‌تواند به برد بیش از 800 کیلومتر برسد. البته این محدوده حرکتی کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد و ممکن است برد فورد اکسپلورر هیبریدی کمتر از این میزان باشد. مدیر اجرایی شرکت فورد در خصوص این محصول جدید اعلام کرد:

هر خانواده و هر راننده‌ای با انتخاب فورد اکسپلورر به خودرویی منحصربه‌فرد و مناسب با سلیقه خود دست پیدا می‌کند. مالکان نسل جدید ST و هیبریدی برای هر ماجراجویی به یک کاوشگر واقعی تبدل می‌شوند.

فورد اکسپلورر هیبریدی معرفی شد؛ خودرویی پرقدرت با راندمان بالا

محصول جدید شرکت فورد انرژی خود را از پیکج باتری‌های لیتیوم یونی با طرحی منحصربه‌فرد دریافت می‌کند. طراحان برای جلوگیری از محدود شدن فضای سرنشینان و فضای صندوق بار، باتری‌ها را به صورت مستقیم درون شاسی و زیر ردیف دوم صندلی‌ها قرار دادند که این نکته در نسخه‌های پیشین رعایت نمی‌شد. شرکت فورد برای محصول جدید خود گیربکس 10 سرعته اتوماتیک ماژولار هیبریدی کاملا جدیدی را در نظر گرفته است. بیل گابینگ (Bill Gubing)، مهندس ارشد فورد اکسپلورر هیبریدی در خصوص محل قرارگیری باتری‌ها عنوان کرد در گذشته دغدغه اصلی خریداران فورد به موضوع کاهش فضای بار مربوط می‌شد که در این خودرو مشکل فضای بار را برطرف کردیم.

فورد اکسپلورر هیبریدی معرفی شد؛ خودرویی پرقدرت با راندمان بالا

شرکت فورد قصد دارد محصول جدید خود را از تابستان سال بعد و فقط در مدل لیمیتد به بازار عرضه کند. از سایر امکانات فورد اکسپلورر هیبریدی می‌توان به پکیج کمک‌راننده Co-Pilot360، صندلی‌های چرمی، گرم‌کن صندلی‌های ردیف دوم، سیستم صوتی پریمیوم B O با 14 بلندگو، شارژر بی‌سیم گوشی های هوشمند، تنظیم برقی 10 جهته صندلی‌های جلو و سیستم فعال مقابله با سروصدا اشاره کرد.

گالری عکس های فورد اکسپلورر هیبریدی

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی