رضایت مارسیال از کار با سولسشایر در یونایتد


رضایت مارسیال از کار با سولسشایر در یونایتد

مهاجم فرانسوی منچستریونایتد نیز یکی دیگر از ستاره های این تیم است که از کار با اوله گنار سولسشایر رضایت دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، بعد از رفتن ژوزه مورینیو از منچستریونایتد و حضور اوله گنار سولسشایر، این تیم متحول شد و توانست ۶ دیدار پیاپی را با برد به پایان برساند. درخشش بازیکنانی چون پوگبا و راشفورد نشان داد سرمربی پربتغالی درباره این دو بازیکن اشتباه داشته است.

آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی منچستریونایتد نیز به جمع حامیان سولسشایر پیوست و گفت: برای من افتخار است که با مربی کار کنم که فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار می دهد و وقتی هم که بازیکن بود، مهاجم بود و به خوبی با شرایط آشنا است. او نصیحت های خیلی خوبی برای ما داشت که در چه موقعیت هایی قرار بگیرم و چطور بتوانم از مهارت گلزنی خودم استفاده کنم. مهمترین توصیه ای که تاکنون از او گرفتم این است که توان خودم را در زمین نشان دهم و با قدرت کار کنم و بتوانم تکنیک و بازی خودم را نشان دهم. او هیچ فشاری روی من نیاورده است و این ها همه باعث شده است تا از کار با او لذت ببرم.

مارسیال در ادامه گفت: وقتی در امارات اردو داشتیم او صحبت های زیادی با ما داشت و درباره دوران بازی خود و کارهایی که باید انجام دهیم برای ما سخن گفت که همه این‌ها نکات خوبی برای بازیکنان تیم بود.

تیم فوتبال منچستریونایتد فردا شنبه باید در لیگ برتر انگلیس در حالی برابر برایتون در خانه دیدار کند که در بازی رفت برابر این تیم با هدایت مورینیو شکست خورد. یونایتد اکنون باید با چلسی و آرسنال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان رقابت کند.

انتهای پیام

مترجم: مهرداد میرزایی

دبیر خبر: امیرداود کمالی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی