مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مالزی


مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مالزی

خبرگزاری آریا - مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پنجشنبه شب با حضور پرشور ایرانیان مقیم و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار شد.

مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مالزی
خبرگزاری آریا - مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پنجشنبه شب با حضور پرشور ایرانیان مقیم و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در "کوالالامپور" پایتخت مالزی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این مراسم که در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور برگزار شد، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در رثای دخت‌گرامی نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) به نوحه‌ثرایی پرداختند.
"احمد صادقیان"، پژوهشگرعلوم اسلامی در مالزی نیز در این مراسم گفت: حضرت فاطمه زهرا (س)، اسوه ای حسنه نه تنها برای جامعه مسلمانان درصدر اسلام، بلکه برای تمام جوامع و اعصارهستند و مسلمانان باید این الگوی کامل انسانیت وعبودیت را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
"صادقیان" تاکید کرد، دختر پیامبر گرامی اسلام (ص)، بانوی بی همتای تاریخ اسلام و انسانیت است و نمونه یک زن کامل در همسرداری و تربیت فرزندان و هدایت صحیح جامعه برای بشریت است.
ایرانیان مقیم دیگر شهرهای مالزی نیز مجالس مشابهی برپا کرده و در سوگ دخت نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها عزاداری کردند.
حضرت فاطمه زهرا (س) در بیستم جمادی الثانی سال پنجم بعثت در مکه مکرمه چشم به جهان گشودند.
حضرت فاطمه زهرا (س) پس از 18 سال زندگی پربرکت، به روایتی در 13 جمادی الاولی و در روایت دیگری سوم جمادی الثانی سال 11 هجری قمری به شهادت رسیدند.
139/117
کلیدواژه ایران مالزی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا