مورینیو : کی‌روش یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال پرتغال است


من او را یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال پرتغال می‌دانم. وقتی به یک کشور خارجی می‌روید، باید خودتان را در دسترس قرار بدهید و البته که شما هم باید از مربیان انتظارات بیشتری داشته باشید.

مورینیو : کی‌روش یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال پرتغال است

سرمربی سابق منچستریونایتد که این روزها به‌ عنوان کارشناس فعالیت می‌کند به ستایش هم‌وطن و همکارش پرداخته است.

خبرآنلاین نوشت: «ژوزه مورینیو پس از اخراج از منچستریونایتد به عنوان کارشناس در شبکه بین اسپورت دیدارهای جام ملت‌های آسیا را تحلیل و بررسی خواهد کرد و در نخسین اظهار نظرش به حمایت از هم‌وطن حاضرش در این مسابقات پرداخت.

او درباره عملکرد کارلوس کی‌روش گفت: «‏من او را یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال پرتغال می‌دانم. وقتی به یک کشور خارجی می‌روید، باید خودتان را در دسترس قرار بدهید و البته که شما هم باید از مربیان انتظارات بیشتری داشته باشید.»

او در ادامه به حضورش در منچستریونایتد اشاره کرد: «همچنان می‌گویم دوران من در منچستریونایتد یکی از موفق‌ترین دوران ورزشی‌ام بود؛ چرا که مردم از آن‌ چه پشت صحنه می‌گذشت، خبر ندارند. من به بازنشستگی فکر نمی‌کنم. من و پپ گواردیولا خودمان را ثابت کرده‌ایم. مدت زمان زیادی است که در فوتبال حضور دارم اما تازه ۵۶ ساله می‌شوم و برای بازنشستگی خیلی جوان هستم. من به بالاترین سطح تعلق دارم و در همین سطح هم مربیگری خواهم کرد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی