سقوط تیر برق جان کارگری را در کورین زاهدان گرفت


سقوط تیر برق جان کارگری را در کورین زاهدان گرفت

بر اثر سقوط یک تیر برق در کورین از توابع شهرستان زاهدان یک کارگر شرکت برق جان خود را در حین تعمیرات، از دست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، روز گذشته و با توجه به وزش شدید باد، یک کارگر شرکت برق در منطقه کورین از توابع شهرستان زاهدان جان خود را در حین تعمیرات، بر اثر سقوط یک تیر برق از دست داد.

مسئول روابط عمومی شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان در این زمینه گفت: عبدالرئیس نارویی کارگر شرکت بیمانکاری شرکت توزیع برق استان، روز گذشته براثر سقوط یک تیر برق در حین تعمیرات بر اثر سقوط یک تیر برق جان خود را از دست داد.
میلاد شجاعی نصیرآبادی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این کارگر با توجه به شدت جراحات و در مسیر انتقال به زاهدان برای رسیدن به مراکز درمانی، جان خود را از دست داده است.
وی تاکید کرد: این موضوع در دست بررسی و پیگیری می باشد و امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
نارویی برادر این کارگر نیز در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ما گفت: با توجه به اعلام خرابی و جابجایی یک کنتور خراب در منطقه کورین برادر بنده با بستن کمربند ایمنی به بالای تیر برق برای قطع و جابجایی کابل می رود، با توجه به شدت باد،تیر برق بر روی او سقوط کرده و با توجه به شرت جراحات موجب فوت وی می شود.
وی ادامه داد: عبدالرئیس دارای دو فرزند دو قلوی دختر و پسر حدودا یک ساله می باشد و دارای 34سال سن بوده است.
وی با اشاره به بیمه بودن برادرش گفت: برادرم حدود 9سال است که در شرکت های پیمانکاری شرکت برق در حال خدمت رسانی به مردم بوده است.
وی با انتقاد از مسئولان شرکت پیمانکاری و شرکت برق، تصریح کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد در طی این چند روز، نباید می گذاشتند تا کارگر آنها به بالای تیر برق می رفت.
وی در پایان ابراز امیداری کرد تا با برنامه ریزی مسئولان و پیش بینی وقوع حوادث، شاهد اینگونه وقایع در سطح جامعه نباشیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی