به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناصر ابراهیمی، پیشکسوت فوتبال، درباره دیدار ایران و عراق در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: قبل از هر چیز باید بگویم ما همیشه در این 43 سال از مرحله گروهی آن هم اکثرا به عنوان تیم اول صعود کردیم، بنابراین کار خیلی بزرگی را تا به امروز انجام ندادیم. در مجموع جام ملت‌های آسیا تشکیل شده از سه درجه تیم است. دسته اول تیم‌هایی که درجه یک محسوب می‌شوند مانند ایران، عربستان و ... که تیم خوبی دارند و بازیکنان طراز اولی در اختیارشان است. درجه دو تیم‌هایی مانند سوریه، چین، اردن و... هستند و در نهایت تیم‌های خیلی ضعیف و درجه سه مانند یمن، ویتنام، فلسطین و... که ایران تقریبا در مرحله گروهی با تیم‌های درجه سه آسیا همگروه بود.

وی ادامه داد: بازی با عراق نیز اصلا خوب نبود. بازی بیشتر درگیری فیزیکی داشت. به نظرم بچه‌ها نباید برای زدن گل عجله می‌کردند و باید بازی آرامی را انجام می‌دادند تا در فرصت‌ها بتوانند صاحب گل شوند. عراق هم جزو تیم‌های خوبی است که با برنامه شروع کرد ولی در مجموع هم نتیجه بین تیم‌ها تقسیم شد و معتقدم بازی با عراق چندان جالب نبود.

ابراهیمی در پایان درمورد تیم های مدعی برای قهرمانی در این دوره از جام ملت‌ها اظهار کرد: عراق، استرالیا، کره‌جنوبی، ایران و عربستان تیم های خوبی هستند ولی احساس می‌کنم دو تیم عربستان و ایران به فینال رقابت‌ها بروند.