دمای هوا در شهر قزوین به منفی 3 درجه زیر صفر رسید


دمای هوا در شهر قزوین به منفی 3 درجه زیر صفر رسید

قزوین-ایرنا-کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: دمای هوا در شهر قزوین بامداد جمعه به منفی 3درجه سانتیگراد زیر صفر رسید که همچنان نیز حفظ شده است.

مهدی آخوندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین کمینه دما در بامداد جمعه مربوط به آوج و کوهین با منفی 6 درجه زیر صفر بوده است.
این کارشناس هواشناسی همچنین گفت: بیشترین بیشینه دما طی 24 ساعت گذشته در سطح استان مربوط به رازمیان با 17 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.
آخوندی همچنین گفت: معلم کلایه با 20.6 میلیمتر باران و 14 سانتیمتر برف بیشترین میزان بارش ها در سطح استان را در روز گذشته به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: در سطح شهر قزوین طی مدت یاد شده نیز شاهد بارش 17.4 برف و باران بودیم.
کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین با بیان اینکه سامانه بارشی از بعدازظهر امروز از سطح استان خارج می شود، افزود: بارش برف و باران امروز در پاره ای از نقاط استان پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: فردا شنبه آسمان قزوین صاف و آفتابی خواهد بود و جوی پایدار بر آسمان استان حکم فرما می شود اما به دلیل وجود توده هوای پرفشار سرمای هوا به قوت خود باقی خواهد ماند.
وضعیت جوی استان قزوین را 10 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
3013

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06