همکاری مردم و مسئولان، توطئه اقتصادی دشمن را خنثی می‌کند


همکاری مردم و مسئولان، توطئه اقتصادی دشمن را خنثی می‌کند

یزد - ایرنا - فرمانده فرهنگی قرارگاه عمار کشور گفت: همکاری مردم و مسئولان و وجود بصیرت، سبب خنثی شدن توطئه اقتصادی و جنگ روانی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مهدی طائب روز پنجشنبه در همایش ائمه جماعت مساجد استان یزد که در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار شد افزود: ملت ایران در 40 سال گذشته با ولایتمداری، توطئه‌ها را خنثی کردند و امروز با توجه به شرایط موجود به وحدت، انسجام ملی و هوشیاری نیاز است.
وی ادامه داد: ملت ایران باروحیه انقلابی و مدیریت جهادی در این سال‌ها به‌رغم دشمنی‌های استکبار جهانی به پیشرفت‌های بزرگی دست‌یافتند و در این راه به همت و همکاری نیاز دارند.
فرمانده فرهنگی قرارگاه عمار تصریح کرد: روحانیون وظیفه‌دارند به نحو مناسب مردم و جوانان را در جریان دستاوردهای 40 ساله انقلاب قرار دارند چون دشمنان به دنبال شبهه افکنی در جامعه اسلامی میان قشرهای مختلف هستند.
طائب خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نیاز جامعه داشتن بینش و بصیرت در برابر توطئه‌هایی است که دشمنان علیه نظام انجام می‌دهند و به حول قوه الهی باز شکست می‌خورند.
وی با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در مدیریت بخش‌های کلان نظام بر ایستادگی مردم و مسئولان و ولایتمداری به‌عنوان نیاز اساسی کشور تأکید کرد.
استان یزد با یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 2 هزار باب مسجد دارد.
7536/ 2047/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !