خدمت به مردم مناطق محروم را افتخار می دانم


خدمت به مردم مناطق محروم را افتخار می دانم

جیرفت - ایرنا - معاون رئیس جمهوری گفت: خدمت به مردم مناطق محروم را افتخار می دانم و اعتقاد دارم هر چقدر برای این مردم کار شود، باز هم کم است.

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در ادامه سفر یکروزه خود به جنوب کرمان به خبرنگاران گفت: این مسئولیت، آخرین قطعه زندگی کاری بنده است و معتقدم هر چقدر برای مردم مناطق محروم کار شود، کم است.
وی بیان کرد: این سفر باعث شد مسائلی را که در برنامه ها ندیده بودیم ببینیم و اکنون از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شدیم که مهمترین آنها، طرح پرداخت یارانه در شهرستان رودبار جنوب است.
معاون رئیس جمهوری گفت: ما شرمنده مردم هستیم و معاون اول رئیس جمهوری نیز خیلی سفارش مردم جنوب استان کرمان را کردند و گفتند با جان و دل، مشکلات این مردم بررسی و مرتفع شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: مسئولی که در بین مردم نباشد، عذرش خواسته است و البته بیشتر مسئولان کشور، مردمی هستند.
نوبخت گفت: مردم جنوب کرمان، شایسته هر نوع کمک و حمایتی هستند و حوزه جنوب شرق کشور به توجه بیشتری نیاز دارد چرا که در هیچ جای کشور، چنین مشکلاتی وجود ندارد.
معاون رئیس جمهوری تاکید کرد: تلاش می کنیم در این سفر با اختصاص بودجه ای ویژه، عمده مشکلات مردم جنوب استان کرمان مرتفع شود.
وی عنوان کرد: در این منطقه باید به امور رفاه اجتماعی، همچون افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بیشتر توجه شود.
نوبخت گفت: تا آخرین لحظه ای که در این سمت حضور دارم، لحظه ای در خصوص کمک و حمایت مردم مناطق محروم کوتاهی نمی کنم.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز (پنجشنبه) در سفر یکروزه خود به جنوب کرمان از طرح های اقتصاد مقاومتی قلعه گنج، شهر نمونه اقتصاد مقاومتی بازدید و طرح آبرسانی به این شهر را افتتاح کرد.
جنوب کرمان با جمعیت یک میلیون نفر، یک سوم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.
3029/7450/7429/1630

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت