برگزاری کارگاه بررسی و ردّ شبهات فاطمیه


 برگزاری کارگاه بررسی و ردّ شبهات فاطمیه

کارگاه بررسی و ردّ شبهات فاطمیه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی در علمیه امام محمد باقر(ع) تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کارگاه بررسی و ردّ شبهات فاطمیه پنجشنبه 27 دی ماه ساعت 9 صبح با سخنرانیحجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی، در محل مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) تهران برگزار می شود.

معرفی مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع)

مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) زیر نظر مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران در سال ۱۳۹۰هجری شمسی تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی تاسیس گردید.

 برگزاری کارگاه بررسی و ردّ شبهات فاطمیه

این مدرسه در حال حاضر دارای بیش از ۱۲۰طلبه سطح یک است که هر ساله بنا بر ضوابط مصوب مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران، اقدام به جذب جوانان علاقه مند می نماید.
موسس مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) جناب آقای محمود قیومی لولاچیان و مدیریت فعلی آن با حجت الاسلام والمسلمین مهدی رنجبریان است.

 برگزاری کارگاه بررسی و ردّ شبهات فاطمیه برگزاری کارگاه بررسی و ردّ شبهات فاطمیه

در این مدرسه علمیه فقط شش پایه سطح یک تدریس میشوند که این امر توسط ۱۳نفر از اساتید برجسته قم وتهران صورت میگیرد.

مدرسه دارای چهارطبقه(منفی ۱،منفی۲،همکف و طبقه اول) است طبقه اول متشکل از ۳۰ حجره که ظرفیتی بالغ بر۱۲۰ طلبه دارد. طبقه همکف مجهز به ۱۲ اتاق اداری و همچنین اتاق جلسات است. طبقه منفی یک نیزاتاق سایت،حسینیه،۶ اتاق درس(مدرس)،آمفی تئاتر واتاق اساتید را در برگرفته است.آشپزخانه،غذاخوری و کتابخانه(مخزن و قرائت خانه) هم درطبقه منفی دو جای دارد.

حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) در مجاورت مسجد قدس قرار دارد که نمازهای یومیه طلاب و بعضی مراسمات خاص در آن برگزار می شود. این مدرسه علمیه در تهران،ضلع شمالی ترمینال جنوب،جنب مسجد قدس واقع شده است.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این کارگاه روز پنجشنبه به نشانی اتوبان بعثت، خیابان خزانه شمالی، جنب مسجد قدس، مدرسه علمیه امام محمدباقر(علیه السلام) مراجعه کنند.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس