زنده گیری و انتقال تمساح قاتل به طبیعت


زنده گیری و انتقال تمساح قاتل به طبیعت

یک تمساح که هفته گذشته زنی را تکه پاره کرده بود به منطقه ی حفاظت شده انتقال داده شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بی بی سی، تمساحی که به عنوان حیوان خانگی نگهداری می شد و هفته گذشته زنی را در اندونزی تکه پاره کرده بود به مکانی حفاظت شده انتقال یافت.
زن اندونزیایی هنگامی که داشت به تمساح غذا می داد هدف حمله این حیوان وحشی قرار گرفت و جان باخت. به گفته پلیس این حیوان غول پیکر را غیرقانونی در مزرعه ای کوچک نگهداری می کردند. عملیات مهار کروکودیل بیش از چهار متری بسیار سخت و خطرناک است. پس از آنکه هفته گذشته این تمساح یک زن را تکه پاره کرد پلیس اندونزی وارد عمل شد تا آن را به مکانی مناسب منتقل کند.
پلیس اداره حفاظت از محیط زیست سولاوسی شمالی گفت: مهار کردن تمساح ساعت ها طول می کشد، باید آن را ببندیم و اجازه بدهیم دست و پا بزند تا خسته شود.
این حادثه در مرزعه ای در سولاوسی شمالی اتفاق افتاد جایی که مالک مزرعه این حیوان غول پیکر را غیرقانونی به عنوان جانور خانگی نگهداری می کرد. زن 44 ساله، مسئول آزمایشگاهی در همسایگی مزرعه بوده و هنگامی که داشته به این حیوان 700 کیلوگرمی غذا می داد به داخل زیستگاهش سقوط می کند. همکارانش جسد او را صبح روز بعد پیدا کرده بودند. سه ساعت طول کشید تا ده ها نفر از جمله نیروهای پلیس؛ کارشناسان حیات وحش و ارتش حیوان را بیهوش و منتقل کردند.
تمساح ها را قاتلانی فرصت طلب می خوانند که هر ساله دست کم یکهزار نفر را در دنیا به قتل می رسانند. مالک مزرعه شهروند ژاپنی است که تحت پیگرد پلیس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه