برخی مدیران حتی اسم روستاهای سمیرم را نمی دانند


برخی مدیران حتی اسم روستاهای سمیرم را نمی دانند

اصفهان- ایرنا- نماینده سمیرم در مجلس دهم گفت: متاسفانه برخی مدیران محلی حتی اسم برخی روستاهای شهرستان را هم بلد نیستند.

به گزارش ایرنا، اصغر سلیمی روز پنجشنبه در نشستی با فعالان فرهنگی و رسانه ای شهرستان سمیرم در فرمانداری با انتقاد از این مدیران اظهارداشت: مسوول محلی باید با این مردم زندگی کند و از درد آنها را بشناسد و برای رفع آنها بکوشد.
وی به سفرهای کاری خود به همراه فرماندار و مدیران سازمان ها و نهادها به بخش ها و روستاهای مختلف اشاره کرد و افزود: همراهی مسوولان در این برنامه ها ستودنی است اما بلد نبودن اسم روستا نشان می دهد تعدادی از مدیران هنوز با منطقه و مسایل آن آشنا نیستند و اطلاعی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی محل ندارند.
وی ادامه داد: مسائل فرهنگی و توجه به آنها همواره مورد تاکید رهبر انقلاب بوده و هر چند مشکلات اقتصادی این موارد را تحت الشعاع خود قرار داده است اما باید تلاش شود با تشکیل چنین جمع هایی اولویت فرهنگ بعنوان یک رکن ضروری نهادینه و دیده شود.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی اعضای شوراهای اسلامی شهرها، تاکید کرد: شوراها می توانند در این زمینه نقش موثری ایفا کنند اما در مواردی شاهدیم که نه تنها کمکی به حل برخی مسایل نمی کنند بلکه گاهی مانع اجرای برخی برنامه ها نیز شده اند.
سلیمی خاطرنشان کرد: نزدیک به 17 سال است که از احداث مجتمع فرهنگی شهرستان گذشت اما هنوز افتتاح نشده و تازه قول هایی داده شده که با تجهیز امکانات داخل ساختمان دهه فجر امسال افتتاح شود.
وی تصریح کرد : اساس کار ما فرهنگ و تمدن و فعالیت در این عرصه است چرا که این بنیادهای فرهنگی هستند که نقش پیش برنده و مترقی در جوامع را ایفا می کنند و همراه و همزاد مردم هستند.
این نماینده مجلس افزود: با اینکه همواره سعی داشته ایم جواب نقدها و پرسش ها را بدهیم اما می بینیم برخی تنها به دنبال جواب نشنیدن و قانع نشدن هستند و ظاهرا رسالت آنها بر پایه تخریب است.
وی خاطر نشان کرد: فضای مجازی باید مأمن همدلی و اندیشه ورزی باشد نه محلی برای تسویه حساب ها و تخریب هایی که خیلی از آنها نه تنها دردی را درمان نمی کند بلکه بر طبل اختلاف ها می کوبد و دردی بر دردها می افزاید.
شهرستان سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
7147/6026/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...