شکست استقلال در اردوی ترکیه؛ برتری اسپرتیو مقابل شاگردان شفر


شکست استقلال در اردوی ترکیه؛ برتری اسپرتیو مقابل شاگردان شفر

تیم استقلال در اولین دیدار تدارکاتی خود در ترکیه با دو گل برابر حریف تن به شکست داد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، یک روز بعد از جنجال استقلالی‌ها در صفحه اینستاگرام و اعتراض نسبت به اردوی ترکیه، آنها در دیداری تدارکاتی مقابل اسپرتیو با نتیجه 2 بر 1 شکست خوردند.

وینفرد شفر در این بازی در شرایطی که فرهاد مجیدی نیز به عنوان دستیار جدیدش روی نیمکت حاضر شده بود، ترکیب ابتدایی تیم را با این نفرات روانه میدان کرد: مهدی رحمتی، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، میثم تیموری، فرشاد محمدی مهر، رضا آذری، داریوش شجاعیان، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مرتضی آقاخان و مرتضی تبریزی

فرهاد مجیدی که به اردوی آبی‌ها در ترکیه اضافه شده است، روی نیمکت استقلال در مصاف با تیم اسپرتیو رومانی حاضر است. این دیدار در نیمه اول علیرغم چند موقعیت مناسب برای استقلال با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

شکست استقلال در اردوی ترکیه؛ برتری اسپرتیو مقابل شاگردان شفر

در نیمه دوم وینفرد شفر چند تغییر در ترکیب تیمش شکل داد و خسرو حیدری جایگزین فرشاد محمدی‌مهر و سید حسین حسینی به جای مهدی رحمتی وارد زمین شدند.

در ادامه حریف رومانیایی صاحب یک موقعیت از روی نقطه پنالتی شد و این ضربه را تبدیل به گل اول بازی کرد.

دقایقی بعد اما ارسال خسرو حیدری با ضربه سر محسن کریمی گل تساوی را به سود استقلال رقم زد.

حریف اما دقایقی بعد بار دیگرصاحب یک پنالتی دیگر شد که اینبار سیدحسین حسینی موفق شد ضربه بازیکن اسپرتیو را مهار کند. با این حال در شرایطی که انتظار می‌رفت این دیدار با تساوی دو تیم خاتمه یابد، حریف روی یک ضدحمله موفق به گشودن دوباره دروازه استقلال شد تا آنها با شکست به این جدال تدارکاتی پایان دهند.

ایلنا

451

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز