تسلیت محمدرضا عارف به مناسبت درگذشت حاج محمدرضا اعتمادیان


رئیس فراکسیون امید در پی درگذشت محمدرضا اعتمادیان، عضو سابق شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

تسلیت محمدرضا عارف به مناسبت درگذشت حاج محمدرضا اعتمادیانبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا عارف در پی درگذشت حاج محمدرضا اعتمادیان، عضو سابق شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در پیامی خطاب به فرزند وی، این ضایعه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

"جناب آقای مسعود اعتمادیان

یاد و نام انسانی بزرگوار، پرهیزکار، خیر ودلسوز، جناب آقای حاج محمدرضا اعتمادیان که مجاهدت در راه خدا را توأم با اخلاق و ادب در همه مراحل زندگی، سرمایه بزرگ خویش می‌دانست، همواره در خاطره‌ها خواهد ماند.

اینک روان پاک آن انسان خدوم که در مسئولیت‌های مختلف خود دربعد از انقلاب اسلامی منشا اثر بودند در جوار رحمت حق پاداش پاکی و نیکی خود را از خزانه جوار رحمت الهی دریافت می‌کند و گوارا باد بر او این نعمت جاودان

اینجانب مصیبت درگذشت پدر بزرگوارتان را به جناب عالی و خاندان محترم اعتمادیان و به همه دوستداران آن فقید سعید و همه بستگان داغدار بویژه جناب آقای احمد دستمالچی، تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن سفرکرده علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر وسلامتی مسألت می‌کنم."

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن