دوره حدیثی «شمیم عترت» در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود  


دوره حدیثی «شمیم عترت» در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود  

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت از تقویت برنامه‌های معارفی با محوریت احادیث و روایات یاد کرد و گفت: دوره شمیم عترت با محوریت حدیث از ششم بهمن‌ماه با مشارکت حوزه علمیه دنبال می‌شود. 

دوره حدیثی «شمیم عترت» در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود  به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام سید احمد مشرف ظهر امروز 27 دی در مراسم تودیع و معارفه مدیر معارف قرآن و عترت حرم مطهر که در سالن امام خامنه‌ای واقع در بالکن صحن صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد، با اشاره به اینکه مدیریت معارف قرآن و عترت حرم مطهر از ابتدای سال ۹۴ در ساختار اداری آستان مقدس دیده شد، اظهار کرد: اداره‌های قرآن و حدیث، خدمات فرهنگی خواهران، پاسخ‌گویی و خدمات فرهنگی در این مجموعه گردهم آمدند و طی این سه سال اخیر تلاش شده است که برنامه‌های قرآنی آستان در قالب‌های آموزشی و ترویجی دنبال شود.
وی از تقویت برنامه‌های معارفی با محوریت احادیث و روایات یاد کرد و افزود: از ششم بهمن‌ماه نیز با مشارکت حوزه علمیه دوره شمیم عترت با محوریت حدیث دنبال می‌شود.
رئیس اداره قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت یادآوری کرد: در مشاوره، پاسخ‌گویی و خدمات فرهنگی به دنبال کارهای نظام‌مند بودیم به همین علت اساتید را بر اساس صلاحیت و شایستگی آن‌ها جذب کردیم و برای انجام این فرآیند نیز گروه‌های مختلفی تشکیل شدند.
وی ضمن تقدیر از تلاش نیروهای مجموعه معارف قرآن و عترت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: امور فرهنگی خواهران در سه سال اخیر نسبت به گذشته فعال‌تر و پویاتر شده است به همین علت این مجموعه توانسته دستاوردهای مطلوب‌تری را نیز رقم بزند.
مشرف بیان کرد: امیدواریم در ادامه مسیر با مشارکت نیروهای توانمند بتوانیم به زائران، مجاوران و خادمان آستان مقدس ارائه خدمات مورد نیاز را رقم بزنیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!