مشخصات سامسونگ گلکسی A40 لو رفت!


رسانه کلیک – مشخصات سامسونگ گلکسی A40 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست اگزینوس 7885 تامین می کند. گلکسی A40 یکی از گوشی های جدید از سری گلکسی A سامسونگ محسوب می شود که در سال جاری میلادی در اختیار خریداران قرار می گیرد. علاوه بر این دستگاه، گلکسی A50 […] نوشته مشخصات سامسونگ گلکسی A40 لو رفت! اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – مشخصات سامسونگ گلکسی A40 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست اگزینوس 7885 تامین می کند.

گلکسی A40 یکی از گوشی های جدید از سری گلکسی A سامسونگ محسوب می شود که در سال جاری میلادی در اختیار خریداران قرار می گیرد. علاوه بر این دستگاه، گلکسی A50 نیز با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیز در راه است (مشخصات گوشی گلکسی A50 سامسونگ فاش شد).

به تازگی گوشی گلکسی A40 سامسونگ با شماره مدل SM-A405FN در بنچمارک گیک بنچ حاضر شده است. این دستگاه از جدیدترین نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل، اندروید پای بهره می برد.

بر اساس این بنچمارک، 4 گیگابایت رم و چیپست اگزینوس 7885 دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی A40 را تشکیل می دهند. انتظار می رود این محصول دارای صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن بالا باشد.

در رابطه با باتری و همچنین سنسورهای مورد استفاده برای دوربین این دستگاه اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است؛ با این حال انتظار می رود سامسونگ برای آن باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و سنسور سلفی 24 مگاپیکسلی در نظر بگیرد.

مشخصات سامسونگ گلکسی A40 لو رفت!

سامسونگ قصد دارد این گوشی میان رده جدید را در بسیاری از کشورهای اروپایی مانند انگلستان، فرانسه، آلمان، لهستان و هلند برای فروش عرضه کند. هنوز زمان آغاز فروش این محصولات و همچنین قیمت آن ها را نمی دانیم.

انتظار می رود گلکسی A40 و گلکسی A50 در ایالات متحده آمریکا توسط اپراتورهای مختلف و با نام های متفاوت در اختیار خریداران قرار بگیرد.

سامسونگ قصد دارد از چندین گوشی هوشمند جدید از سری A رونمایی کند. گفته می شود گلکسی A90 قدرتمندترین گوشی از این سری خواهد بود که جایگزین گلکسی A9 2018 می شود.

به نظر می رسد این دستگاه در بالاترین نسخه خود دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است (مشخصات گلکسی A90 سامسونگ لو رفت؛ 128 گیگابایت حافظه داخلی).

Source: phonearena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی