تصویر واقعی گلکسی S10 پلاس منتشر شد؛ دوربین سلفی دوگانه


رسانه کلیک – تصویر واقعی گلکسی S10 پلاس در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به حفره درون صفحه نمایش و دوربین سلفی دوگانه مجهز شده است. سامسونگ در تاریخ 20 فوریه از گوشی های پرچمدار خود از سری گلکسی S10 در سان‌فرانسیسکو رونمایی می کند. در این میان باید منتظر معرفی گلکسی […] نوشته تصویر واقعی گلکسی S10 پلاس منتشر شد؛ دوربین سلفی دوگانه...

رسانه کلیک – تصویر واقعی گلکسی S10 پلاس در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به حفره درون صفحه نمایش و دوربین سلفی دوگانه مجهز شده است.

سامسونگ در تاریخ 20 فوریه از گوشی های پرچمدار خود از سری گلکسی S10 در سان‌فرانسیسکو رونمایی می کند. در این میان باید منتظر معرفی گلکسی اس 10 پلاس با دوربین اصلی چهارگانه و دوربین سلفی دوگانه باشیم.

امروز تصویر واقعی گلکسی S10 پلاس در اختیار رسانه ها قرار گرفته است که نحوه طراحی پنل جلویی آن را به نمایش می گذارد. این تصویر شایعات و گزارش های گذشته را تایید می کند.

تصویر واقعی گلکسی اس 10 پلاس خبر از حفره درون صفحه نمایش و دوربین سلفی دوگانه می دهد. دوربین سلفی این دستگاه در بالای سمت راست نمایشگر خودنمایی می کند.

بر اساس این تصویر، پرچمدار آینده سامسونگ در مقایسه با گلگسی S9 پلاس دارای حاشیه کمتری در اطراف صفحه نمایش خود است. به نظر می رسد این تصویر در اتوبوسی در Suwon به ثبت رسیده است.

تصویر واقعی گلکسی S10 پلاس منتشر شد؛ دوربین سلفی دوگانه

این دستگاه در یک قاب مخصوص قرار گرفته که خبر از این موضوع می دهد که با یک نمونه اولیه از پرچمدار جدید این برند کره ای روبه‌رو هستیم.

گزارش های گذشته به این موضوع اشاره کرده اند که گلکسی اس 10 پلاس در مقایسه با گلکسی نوت 9 وزن کمتری دارد. در حالی که استفاده از حفره درون نمایشگر باعث افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه می شود، در هنگام تماشای ویدیو و یا انجام بازی برای کاربر دردسر ایجاد می کند.

نحوه برش نمایشگر در این دستگاه در مقایسه با گلکسی A8s متفاوت است. به نظر می رسد در سمت چپ دوربین سلفی این پرچمدار ساعت، نوتیفیکیشن ها، اتصال به وای فای و موارد دیگر به نمایش گذاشته می شود.

در صورتی که شایعات اخیر صحت داشته باشد، این گوشی هوشمند تبدیل به باریک ترین پرچمدار سامسونگ در سال های اخیر می شود.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...