خلیل‌زاد فردا به پاکستان سفر می‌کند


خلیل‌زاد فردا به پاکستان سفر می‌کند

همزمان با تهدید طالبان برای تعلیق مذاکرات با آمریکا قرار است فردا خلیلزاد راهی پاکستان شود تا با مقامات ارشد این کشور در مورد ادامه مذاکرات صلح رایزنی کند.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، همزمان با تهدید طالبان برای تعلیق مذاکرات با آمریکا قرار است فردا خلیلزاد راهی پاکستان شود تا با مقامات ارشد این کشور در مورد ادامه مذاکرات صلح رایزنی کند.

به نوشته الجزیره، قرار است خلیلزاد فردا(پنج شنبه) بعد از سفر به چین و هند و دیدار با رهبران ارشد دولت افغانستان با اسلام آباد سفر کرده و با مقامات این کشور دیدار و رایزنی کند.

بنابر این گزارش، نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان در حالی راهی پاکستان می شود که طالبان به دلیل آنچه دوگانگی آمریکا در مذاکرات اعلام شده تهدید کرده است که مذاکرات را تعلیق خواهد کرد.

پیش از سفر خلیلزاد،‌ لیزا کورتیس یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا به پاکستان سفر کرده و با مقامات این کشور دیدار و رایزنی کرده است.

به گزارش فارس، آمریکا پاکستان را متهم کرده است که به تروریستهای طالبان در این کشور پناه داده و با قطع کردن کمکهای خود به این کشور به اسلام آباد فشار می آورد تا طالبان را مجبور به صلح با دولت افغانستان کند.

/انتهای پیام/

خلیل‌زاد فردا به پاکستان سفر می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی