ترامپ مصمم به خروج سربازان و تغییر سیاست واشنگتن در افغانستان است


ترامپ مصمم به خروج سربازان و تغییر سیاست واشنگتن در افغانستان است

سناتور جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا گفت: ترامپ به دنبال تغییر سیاست در افغانستان و خروج سربازان آمریکایی از این کشور است.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس،‌ «راند پل» سناتور جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا گفت: ترامپ در نشست دیروز با سناتوران جمهوری‌خواه تاکید کرد مصمم است سربازان را از سوریه و افغانستان خارج کند.

پل در ادامه گفت: وی نه تنها به دنبال این است که سربازان را به طور کامل از سوریه خارج کند، بلکه مصمم است تعداد زیادی از سربازان آمریکایی را از افغانستان خارج کند.

وی به گفته‌های ترامپ در مورد خروج سربازان از افغانستان اشاره کرد و گفت: تا چه زمان ما باید پول مالیات دهندگان را برای ساخت هتل های لوکس در افغانستان هزینه کنیم.

به نوشته هیل، پل ضمن اشاره به سیاست جدید ترامپ در افغانستان گفت: شاهد یک سیاست کاملا متفاوت نسبت به گذشته در افغانستان خواهیم بود.

وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم همیشه در افغانستان بمانیم. آنها باید خودشان از کشورشان دفاع کنند. سیاست آمریکا در افغانستان تغییر خواهد کرد.

این سناتور جمهوری خواه گفت: ترامپ به دنبال این است که جنگ در افغانستان را تمام کند.

به گزارش فارس، در 18 سال گذشته آمریکا افغانستان را به خرابه ای تبدیل کرده که نه تنها تروریسم در آن نابود نشده بلکه ضمن گسترش تروریسم در این کشور،‌ شاهد بی ثباتی و کشتار وسیع مردم این کشور هستیم.

/انتهای پیام/

ترامپ مصمم به خروج سربازان و تغییر سیاست واشنگتن در افغانستان است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته