اتوبوس دربستی جهت سفر به پیست‌های زمستانی


اتوبوس دربستی جهت سفر به پیست‌های زمستانی

با شروع فصل زمستان و بارش برف، سفر به پیست‌های معروف ایران جهت برف‌بازی و اسکی زیاد می‌شود. اکثر گردشگران به خاطر کاهش دغدغه رانندگی و مسیر ترجیح می‌دهند با اتوبوس به این مناطق سفر کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بازارگاه، خصوصا اینکه سفرهای دسته‌جمعی به پیست همراه با اتوبوس لذت‌بخش‌تر است. به همین دلیل است که اکثر افراد در این فصل برای سفر به پیست در جست‌وجوی اتوبوس دربستی هستند تا با رزرو اتوبوس دربستی به صورت گروهی به پیست بروند.

پیست‌های بسیاری در اقصی نقاط کشور وجود دارند که توجه گردشگران را در فصل سرما به خود جلب می‌کنند و افراد زیادی به این مناطق برفی سفر می‌کنند. از پیست‌های محبوب در سطح کشور، می‌توان پیست اسکی دیزین، نسار بیجار، چلگرد، شمشک، سهند، کاکان، پولادکف، فریدون‌شهر، پاپایی زنجان را نام برد.

از جمله پیست‌هایی که مورد استقبال مردم تهران و خصوصا جوانان است، پیست دیزین است. مجموعه بین‌المللی اسکی دیزین در شمال کوه‌های تهران (منطقه گاجره) و به فاصله ۱۲۳ کیلومتر از مسیر جاده چالوس و ۷۱ کیلومتر از مسیر شمشک قرار دارد. پیست دیزین در فصل زمستان برای اسکی بر روی برف بسیار عالی است، البته این پیست در تابستان هم پذیرای گردشگران بسیاری برای اسکی روی چمن می‌باشد. ارتفاع این پیست بین ۲هزار و ۶۵۰ تا ۳هزار و ۶۰۰ متر است و بهترین زمان اسکی در آن اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت ماه است.

اتوبوس دربستی جهت سفر به پیست‌های زمستانی

در هر کجای ایران که باشید، می‌توانید یک وسیله نقلیه را به نزدیک‌ترین پیست محل زندگی‌تان اجاره کنید و همراه با دوستان و خانواده لحظات خوشی را سپری کنید. نگران نحوه دربست کردن وسیله نقلیه نباشید. سایت بازارگاه این کار را برای شما راحت کرده است. فقط کافیست وارد سایت بازارگاه شوید و در قسمت دربستی، درخواست خودتان را ارسال کنید. درخواست شما به صورت آنلاین برای تمام شرکت‌های مسافربری معتبر کشور ارسال می‌شود و شرکت‌های مسافربری بهترین قیمت‌ها، ناوگان‌ها و راننده‌ها را به شما معرفی می‌کنند. شما از بین تمام این پیشنهادات، بهترین انتخاب را می‌کنید و در کمترین زمان ممکن، وسیله نقلیه را اجاره خواهید کرد.

اتوبوس دربستی جهت سفر به پیست‌های زمستانی

پس همین الان برای یک سفر پیست زمستانی با دوستان یا خانواده برنامه‌ریزی کنید. هم چنین شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن بازارگاه بر روی گوشی خود سرویس دربستی خود را از طریق اپ بازارگاه رزرو کنید.

بازارگاه همواره در جهت آسایش و راحتی شما گام برداشته است و شما را از دغدغه رفت‌وآمد به ترمینال و صحبت با شرکت‌های مسافربری جهت رزرو اتوبوس دربستی بی‌نیاز می‌کند. سامانه بازارگاه با تکیه بر متخصصان خود کلیه نیازهای شما را در نظر گرفته است و به صورت ۲۴ ساعته پاسخگویی سوالات و مشکلات احتمالی شما می‌باشد.

انتهای رپورتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت