اعلام رسمی اتحاد فورد و فولکس‌واگن


اعلام رسمی اتحاد فورد و فولکس‌واگن

سرانجام در نمایشگاه دیترویت، رسماً اتحاد جهانی بین دو غول خودروسازی دنیا، فولکس‌واگن و فورد اعلام شد. این اتحاد به‌منظور کمک به دو شرکت برای ارائهٔ نوآوری و رقابت بهتر در صنعت خودروسازی که همواره در حال تغییر است انجام گرفته است. این اتحاد که شامل مالکیت متقابل نمی‌شود، در ابتدا منجر به عرضهٔ پیکاپ‌های... The post اعلام رسمی اتحاد فورد و...

سرانجام در نمایشگاه دیترویت، رسماً اتحاد جهانی بین دو غول خودروسازی دنیا، فولکس‌واگن و فورد اعلام شد. این اتحاد به‌منظور کمک به دو شرکت برای ارائهٔ نوآوری و رقابت بهتر در صنعت خودروسازی که همواره در حال تغییر است انجام گرفته است. این اتحاد که شامل مالکیت متقابل نمی‌شود، در ابتدا منجر به عرضهٔ پیکاپ‌های میان سایز و ون‌های تجاری به بازارهای جهانی تا اواسط سال 2022 خواهد شد. این موضوع به بهبود سود عملیاتی سالانهٔ هردو خودروساز خواهد انجامید. در همین حال، فولکس‌واگن و فورد تفاهم‌نامه‌هایی را هم برای همکاری در زمینهٔ خودروهای خودران و الکتریکی به امضاء رسانده و به دنبال فرصت‌های بالقوه هستند.

اعلام رسمی اتحاد فورد و فولکس‌واگن

مدیرعامل فورد آقای «Jim Hackett» در مورد این اتحاد گفته است:

در طول زمان، این اتحاد به هردو شرکت در زمینهٔ افزایش سود و پاسخگویی به نیازهای خریداران کمک خواهد کرد. این اتحاد نه‌تنها راندمان قابل‌توجهی خواهد داشت و به دو شرکت کمک خواهد کرد تا سازگاری خود با شرایط روز را افزایش دهند بلکه فرصتی برای همکاری به‌منظور شکل‌دهی به عصر آیندهٔ حمل‌ونقل را فراهم می‌کند.

در همین حال، مدیرعامل فولکس‌واگن دکتر «Herbert Diess» نیز افزوده است:

فولکس‌واگن و فورد منابع، توانایی‌ها و نوآوری‌های خود را باهم تحت کنترل خواهند گرفت و با موقعیت مکمل در بازارها، به میلیون‌ها خریدار در سراسر دنیا بهتر خدمت خواهند کرد. درعین‌حال، این اتحاد باید موجب بهبود توانایی رقابت دو شرکت گردد.

اعلام رسمی اتحاد فورد و فولکس‌واگن

همان‌طور که اشاره شد، اولویت این اتحاد در وهلهٔ اول پیکاپ‌ها و ون‌ها خواهد بود. هم فولکس‌واگن و هم فورد با خودروهایی مثل فورد ترانزیت و رنجر و فولکس‌واگن ترنسپورتر، کادی و آماروک، در زمینهٔ ون‌های تجاری و پیکاپ‌ها موقعیت قدرتمندی در سراسر دنیا دارند. این دو خودروساز سال گذشته مجموعاً حدود 1.2 میلیون خودروی تجاری در دنیا به فروش رسانده‌اند و حالا این اتحاد می‌تواند به یک همکاری با بیشترین تیراژ تولید در صنعت خودروسازی تبدیل شود به‌ویژهٔ که انتظار می‌رود طی پنج سال آینده تقاضا برای پیکاپ‌های میان سایز و ون‌های تجاری افزایش پیدا کند. طی این همکاری، در ابتدا، فورد اقدام به ساخت پیکاپ‌های میان سایز برای هردو شرکت و ون‌های تجاری بزرگ‌تر برای خریداران اروپایی خواهد کرد. از سوی دیگر، فولکس‌واگن هم قصد توسعه و ساخت یک ون شهری را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام