علیرضا جهانبخش: عراقی‌ها امروز نیامده بود بازی کنند و بیشتر جنگ روانی داشتند/ تعویضم فنی بود


علیرضا جهانبخش: عراقی‌ها امروز نیامده بود بازی کنند و بیشتر جنگ روانی داشتند/ تعویضم فنی بود

علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: متأسفانه عراقی‌ها امروز نیامده بودند که بازی کنند و بیشتر جنگ روانی داشتند و می‌خواستند بازی ما را خراب کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات، علیرضا جهانبخش پس از دیدار برابر تیم ملی عراق و صعود ایران به عنوان صدرنشین اظهار داشت: قطعاً می‌دانستیم بازی سختی است، چرا که قبلاً تجربه بازی با عراق را داشتیم. متأسفانه آنها امروز نیامده بودند که بازی کنند و بیشتر جنگ روانی داشتند و می‌خواستند بازی ما را خراب کنند، ولی هدف ما چیز دیگری بود.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: عراق با آن عکس‌العملی که بازیکنانش در بازی داشتند و شرایطی غیرفوتبالی که در بازی وجود داشت نگذاشت که ما آن چیزی را که می‌خواستیم اجرا کنیم. مهم این بود که ما در صدر جدول قرار بگیریم و خداراشکر که یک امتیاز را گرفتیم، ولی حق‌مان بود که سه امتیاز را بگیریم. اگر بازی آن‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم پیش می‌رفت می‌توانستیم با 9 امتیاز صدرنشین شویم. ان‌شاءالله که قرعه خوبی در مراحل بعدی داشته باشیم.

وی درباره آمادگی‌اش بعد از رفع مصدومیت، گفت: امروز اولین بازی رسمی‌ام را بعد از دو و نیم ماه که از فوتبال دور بودم انجام دادم. در این مدت خیلی تلاش کردم که زود برگردم. امروز هم مقابل عراق در یک بازی سخت هم از لحاظ فیزیکی و هم فوتبالی بازی کردم. از کادر فنی ممنوم که بعد از این همه مدت به من اطمینان کرد.

جهانبخش درباره قضاوت داور عنوان کرد: داوری خوب بود، البته چند صحنه 50-50 را به نفع آنها سوت زد، ولی در کل داوری خوب بود.

جهانبخش در پایان درباره تعویضش تصریح کرد: تعویض من فنی بود. بچه‌های دیگر هم خوب بازی کرده بودند و کادرفنی می‌خواستند بازیکنان دیگر هم بازی کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس